۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۶۰ هزار نفر در ایام نوروز فرم اهداء عضو پر کرده اند
کد خبر: ۳۶۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون امور دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور:

۶۰ هزار نفر در ایام نوروز فرم اهداء عضو پر کرده اند

سيد محمد حسين جوادی: تعداد ۶۰ هزار نفر در ایام نوروز۹۲، فرم اهداء عضو را برای نجات جان بیماران نیازمند تکمیل کرده اند.

۶۰ هزار نفر در ایام نوروز فرم اهداء عضو پر کرده اند

به گزارش صبح قزوین: سيد محمد حسين جوادی عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و معاون امور دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تجليل از خادمات ستاد تسهيلات سفر استان قزوين گفت: در مسافرت های نوروزی بیش از 30 میلیون نفر از پست‌های نوروزی بازدید کرده و تعداد 60 هزار نفر نیز فرم اهداء عضو را برای نجات جان بیماران نیازمند تکمیل و با مشارکت در کاری خداپسندانه حرکتی ارزشمند را پایه ریزی نمودند.

وی یادآور شد: نگاه مردم کشورمان به سفر توام با اخلاقیات و آموزه های دینی است.

جوادی با اشاره به استقبال خوب مردم از سفر در نوروز 92 افزود: نگاه مردم کشورمان به سفر توام با اخلاقیات و آموزه‌های دینی است و در کنار تفریح و بازديد از چشم اندازهای طبیعی، تاريخي به مسائل معنوی و اخلاقی و ديدن مكان‌هاي زيارتي نيز پرداختند.

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور بیان کرد: سال 92 با همکاری دستگاههای اجرایی سفرهای ایمنی در نوروز محقق گرديد که بايد از تلاش های همه اعضاء بویژه پلیس راه، راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس و آموزش و پرورش قدرداني شود.

در این مراسم که ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی، حجت الاسلام صادقی دادستان عمومی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی و مجید نادری معاون برنامه ریزی استانداری نيز حضور داشتند از 27 نفر از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان قزوین تجلیل گرديد.

انتهای خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان