۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نتایج مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۳ اعلام شد
کد خبر: ۳۶۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسط کمیته ملی ربوکاپ ایران؛

نتایج مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۳ اعلام شد

پس از پایان دوره ۳ روزه، نتایج مسابقاتٰ ربوکاپ ۲۰۱۳ٰ، توسط کمیته ملی ربوکاپ ایران اعلام شد.

نتایج مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۳ اعلام شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ستاد اطلاع رسانی هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، نتایج نهایی در لیگ های مختلف این مسابقات بدین شرح است: لیگ DEMO دانشجویی تیم روبوریزه که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود مقام نخست این بخش را به دست آورد.
هم چنین تیم های Python از دانشگاه فردوسی مشهد و RTQ که به صورت مشترک با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران شرکت کرده بودند مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
لیگ ربات های خانگی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با چهار هزار و 929 امتیاز مقام اول، تیم Borg از کشور هلند با دو هزار 663 امتیاز مقام دوم و تیم Strive از کشور چین با یک هزار 381 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.
لیگ ربات های انسان نما Humanoid در رده کودک(Kid)، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد.
در رده نوجوان(Teen) تیم Parand از دانشگاه آزاد واحد پرند مقام نخست را به خود اختصاص داد.
در همین لیگ در بخش مهارت های فنی در رده کودک تیم YRA از دانشگاه آزاد علوم و تحقیاقت یزد و در رده نوجوان تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.
در لیگ انسان نمای بزرگسال تیم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مقام اول را کسب کرد.
لیگ ربات امدادگر واقعی Rescue در بخش رقابت لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اول شد و تیم Nutech-R از ژاپن و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز به طور مشترک مقام دوم و تیم asema mashin دانشگاه آزاد اسلامی غرب مقام سوم را کسب کردند.
در بخش انتخاب بهترین ها، ربات امدادگر تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان بهترین ربات خودکار، ربات تیم YRA دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد به عنوان بهترین ربات در جابه جایی اجسام و تیم Asema-mashin از دانشگاه آزاد تهران غرب به عنوان بهترین ربات در توانایی حرکتی انتخاب شدند.
لیگ ربات های پرنده تیم FSR از دانشگاه علوم و تحقیقات فارس با 46.
55 امتیاز رتبه اول، تیم ARC از دانشگاه امیرکبیر با 39.
06 امتیاز رتبه دوم و تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 34.
29 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
لیگ امدادگر مجازی در این لیگ تیم Yildiz از کشور ترکیه مقام قهرمانی را کسب کرد.
لیگ ربات استاندارد SPL تیم SPQR از کشور ایتالیا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تیم های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Dutch-Nao از هلند مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
هم چنین در بخش نوآوری این لیگ تیم MRL به عنوان تیم برتر شناخته شد.
لیگ شبیه ساز امداد در این بخش نیز تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رتبه نخست را به دست آورد و تیم های Poseidon از دبیرستان فرزانگان1 تهران و S.
O.
S از دانشگاه امیرکبیر مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
لیگ روبات های مین یاب لیگ ربات های مین یاب که در 3 بخش مین یاب دستی، مین یاب خودکار و رقابت فنی در هشتمین مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران برگزار شد هم به پایان رسید.
لیگ مین یاب دستی رتبه اول این گروه متعلق به تیم Arma است که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود.
تیم Beter Mind از دانشگاه آزاد اسلامی مهدی شهر و تیم thunderbolt نیز رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
لیگ مین یاب خودکار از بین 22 تیم شرکت کننده تیم Solar از شرکت پینار رتبه نخست را کسب کرد و تیم های G-Engine از باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش و Thunderbolt رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
لیگ مین یاب رقابت فنی در این بخش هیچ کدام از پنج تیم شرکت کننده حائز رتبه نخست نشدند.
رتبه دوم به تیم Missiya از شهرداری پرند و رتبه سوم به تیم Passargad از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اختصاص یافت.
نتیجه نهایی بخش دانش آموزی لیگ فضای مشترک مجتمع ابوعلی سینا رتبه اول، پژوهشسرای منطقه 2 رتبه دوم و دبیرستان امام صادق مقام سوم را کسب کردند.
Best Presentation عنوان برترین تیم از آن دبیرستان علامه حلی 4 تهران شد.
در این لیگ تیمی حائز رتبه دوم و سوم نشد.
نمایش مقدماتی در این لیگ مدرسه رباتیک هوشمند مقام اول را به خود اختصاص داد و مدرسه ربانی 3 تهران رتبه دوم را کسب کرد.
لیگ نمایش پیشرفته دبیرستان فرزانگان 2 تهران موفق به کسب رتبه اول ، دبیرستان ربانی 1 تهران رتبه دوم و مدرسه ربانی 2 تهران رتبه سوم را کسب کرد.
لیگ امداد ابتدایی الف دبستان ارس مقام اول را کسب کرد و تیم FDMX به صورت مستقل رتبه دوم را به دست آورد و مجتمع آموزشی بوعلی سینا موفق به کسب رتبه سوم شد.
لیگ امداد پیشرفته الف دبیرستان قلم و دانش تهران موفق به کسب رتبه اول شد.
پس از آن دبیرستان امام صادق اصفهان رتبه دوم و پژوهش سرای شهید مساجی اصفهان رتبه سوم را از آن خود کردند.
لیگ امداد ب در این لیگ متجمع آموزشی بوعلی سینا اول، پژوهشسرای شهید چمران اصفهان دوم و دبیرستان امام صادق اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
بخش ارائه در لیگ امدادگر ب دبیرستان قلم و دانش تهران به عنوان بهترین ادائه در لیگ امدادگر ب مقام اول را به خود اختصاص داد.
لیگ فوتبال الف وزن آزاد دبیرستان فرزانگان 6 موفق به کسب رتبه اول شد و دبیرستان علامه حلی4 رتبه دوم و دبیرستان فرزانگان یک رتبه سوم را کسب کردند.
لیگ فوتبال ب سبک وزن دبیرستان فرزانگان 1 رتبه اول، دبیرستان علامه حلی 5 رتبه دوم و پژوهشگاه خبازی فریدون کنار رتبه سوم را از آن خود کردند.
فوتبال ب وزن آزاد در این لیگ دبیرستان فرزانگان 1 رتبه اول، دبیرستان شهید اژه ای 1 رتبه دوم و پژوهشگاه علوم و فن آوری اطلاعات ایران رتبه سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان