۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سومین رسیتال زیر پانزده سال هنر جویان کانون گیتار استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۶۲۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هنر نمایی گیتاریست های زیر ۱۵ سال در قزوین

سومین رسیتال زیر پانزده سال هنر جویان کانون گیتار استان قزوین برگزار شد

در سومین رسیتال زیرپانزده سال کانون گیتار استان قزوین هومن حکیمیان، عرفان کشاورز و امیررضا کیابخش در برنامه چهارم کانون گیتار استان قزوین که زیر نظر پیمان ریاحی آموزش دیده اند به هنرنمایی پرداختند.

سومین رسیتال زیر پانزده سال هنر جویان کانون گیتار استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، سومین رسیتال زیر پانزده سال هنر جویان کانون گیتار استان قزوین در سی و یکمین نشست این کانون با حضور رئیس انجمن موسیقی استان و علاقه مندان به موسیقی در آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد.
محمد وکیلها در این رسیتال، ضمن تشکر از حامیان و مسئولین فرهنگ و هنر در ایران و به خصوص استان قزوین اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی بسیار سخت است، 2 هنر است که بدون کمک های کلان قابل اجرا نیست یکی هنر نمایش که هنر صحنه ای است و دیگری هنر موسیقی که واقعا  تأمین امکانات آن از جمله سالن و تجهیزات برای یک شخص، امکان پذیر نیست.
هومن حکیمیان وی افزود: برای پیشرفت موسیقی در استان حتما باید یک ارگان و سیستمی از این هنر حمایت نماید.
از کانون گیتار استان قزوین و به خصوص آقای ریاحی که کارهای ایشان و همکارانشان در صدر کارهای آموزشی و هنری است تشکر و قدر دانی می کنیم.
پیمان ریاحی، رئیس کانون گیتار استان قزوین در این رسیتال تصریح کرد: کانون گیتار قزوین حدود 6 سال است که در سطح استان مشغول فعالیت است و طی این مدت 276 جلسه برگزار نموده و 31 اجرا داشته است.
عرفان کشاورز وی خاطر نشان کرد:  نسیم بخت، حسام ساروخانی، وحید پارسه، بهزاد ایاز، نازنین مجلسی و آرمین صادقی قریب به 6 سال است که به عنوان اعضای کانون گیتار قزوین به طور رایگان در کانون گیتار، مشغول فعالیت برای پیشرفت موسیقی استان هستند.
اعضای کانون گیتار قزوین در سومین رسیتال زیرپانزده سال کانون گیتار استان قزوین، هومن حکیمیان، عرفان کشاورز و امیررضا کیابخش در برنامه چهارم کانون گیتار استان قزوین در سبک های کلاسیک و فلامنکو که زیر نظر پیمان ریاحی آموزش دیده اند به هنرنمایی پرداختند.
انتهای پیام/8002  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان