۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ای دل چه میکنی ؟می روی یا میمانی؟
کد خبر: ۳۵۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گفتگوی صمیمی با خادم الشهدا:

ای دل چه میکنی ؟می روی یا میمانی؟

اردوگاه محل اسکان زائرین راهیان نور مزین شده به نام شهید مسعودیان،کاروانها آماده حرکت به سمت یادمان شلمچه،همراه شدن با جمع صمیمی خادمین و درک رسومات آنان چه لذت بخش است شبیه فرهنگ جبهه و شهدا...

ای دل چه میکنی ؟می روی یا میمانی؟
صبح قزوینٰٰ، اینجا آدم ها تحت عنوان عظیم خادم الشهداء از زمین فاصله می گیرند، ناراحتی و دغدغه ای ندارند، همه فکرشان خدمت رسانی مطلوب است.
.
.
با اینکه برخی برای اولین بار با هم همقطار شده اند، اما گویی سالهاست که با هم رفیق اند، اینجا پر است از فصل مشترک.
.
.
گفتگوی صمیمانه ای با یکی از عزیزان خادم الشهدا در مناطق عملیاتی کربلای ایران داشتیم که پدر شهیدش از این مناطق عروج کرد.
  خودتون رو معرفی کنید؟ زلیخا چگینی 30ساله ، استاد و معاون فرهنگی حوزه علمیه شهرستان بویین زهرا هستم   خادم کدوم منطقه بودید؟ خادم اردوگاه شهید مسعودیان که امیدوارم به برکت خون شهدا خداوند قبول کند   چرا خادم الشهدا شدین؟هدفتون از خادمی شهدا چیه؟ نظر لطف شهداست که شامل حال بنده شده و گرنه من خودم رو لایق خادمی شهدا نمی دانم هدفم خدمت به زائران شهدا و پدرم و همرزمان پدرم بود   وظایف خادم الشهدا؟ کسی که به عنوان خادم زائران شهدا قرار میگیره جا پای شهدا میذاره رفتار و اخلاقش باید شهید گونه و شهادت طلبانه باشه در حقیقت باید سیره شهدا رو در قالب رفتار و برخوردش به زائران عرضه کند.
  چه کاری کنیم به شهدا نزدیک بشیم؟ اگر ما بتوانیم حتی یک پیام شهید را در زندگی عملی کنیم حضور اونها را در زندگی احساس میکنیم وقتی به ارزشها و جان فشانی شهدا توجه نداشته باشیم خونشون رو پایمال کرده ایم.
  تاثیر گذارترین جمله ای که شنیدید؟ ای دل چه میکنی می روی؟ یا می مانی؟   آداب خادمی؟ خوش اخلاقی برترین صفت خادمین شهداست   سال بعد هم خادم میشید؟ صد البته خداوند میفرمایند:من نعمت از بنده ام را نمیگیرم مگر اینکه خودش باعث محروم شدن از آن نعمت شود امیدوارم کاری نکنم که این توفیق از بنده گرفته شود   زیباترین لحظه خادمی؟ زمان سال تحویل شلمچه که حضور پدرم رو احساس کردم   چگونه آمدی؟چگونه میروی؟ باپدرم آمدم با پدرم می روم   بهترین خاطره خادمی؟ یک روز نشسته بودم یکی از دوستان پیام داد که حاجتی دارم از شهدا بخواه که برآورده شود میخواستم پدرم را امتحان کنم(چراکه خودم هیچگاه از پدرم حاجتی نخواستم)از پدرم حاجت دوستم را خواستم که چند روز بعد پیام داد حاجتمو گرفتم   یه توصیه به خادمین شهدا و جوانها؟ مواظب نگاهشان و اعمالشان باشند   انتهای پیام/5002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان