۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین
کد خبر: ۳۵۷۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

برگزاری جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، از برگزاری جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ مددجوی توانمند کمیته امداد خبر داد.

برگزاری جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، هدایت الله صفری بیان کرد: جشن خودکفایی هزار و 500 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، آبان امسال برگزار می شود.
وی اظهار داشت: پس از خارج شدن افراد از چرخه کمیته امداد، افراد نیازمند دیگری وارد این چرخه می‌شوند و پس از انجام کارهای حمایتی، اقتصادی و اجتماعی و آموزش‌های لازم به این افراد از بدنه کمیته خارج می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خاطرنشان کرد: این سازمان استعدادیابی در زمینه‌های مختلف، مشاوره‌های دینی و تخصصی خانواده، مهارت‌های اجتماعی، امداد و نجات، آموزش فنی و حرفه‌ای و سنجش سلامت خانواده‌ها و برقراری بیمه تامین اجتماعی مددجویان را در دستور کار قرار داده است.
صفری، آموزش‌های فرهنگی، مهارت‌های زندگی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد اشتغال، بازار فروش محصولات تولیدی، همایش‌های تخصصی مدیریت منابع و مصارف، آموزش بهداشت جسمی و روانی و سلامت محوری را از کارکردهای کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان زیر پوشش برشمرد.
وی اعلام کرد: امسال به 5 هزار و 52 مددجو با هدف توانمند شدن در رشته های مختلف دامداری، کشاورزی، قالیبافی، خیاطی، معرق و منبت و آموزش فنی و حرفه ای تسهیلات ارائه شده است.
این مسئول اضافه کرد: درسه سال گذشته 5 هزار و 800 خانواده از مددجویان کمیته امداد امام استان با توانمند شدن از چتر حمایتی این کمیته خارج شدند.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان