۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور مدیرعامل تاکسیرانی قزوین در بیست و ششمین مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور
کد خبر: ۳۵۷۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

حضور مدیرعامل تاکسیرانی قزوین در بیست و ششمین مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین در ۲۶اُمین مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور حضور پیدا کرد.

حضور مدیرعامل تاکسیرانی قزوین در بیست و ششمین مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، اسماعیل زندپور افزود: 69سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و 20واحد تاکسیرانی سطح کشور تحت نظارت اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات این اتحادیه برگزاری مجمع‌های عمومی باحضور مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی سراسر کشور است.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این مجمع عنوان کرد: این مجمع فرصتی فراهم می کند تا مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی سراسر کشور ضمن بیان فعالیت هایی که در سازمان های تحت نظارت خود انجام داده اند، مشکلات و راهکارهای موجود را نیز طرح کنند.
زندپور تصریح کرد: راهکارها وپیشنهادات ارائه شده برای رفع مشکلات در این مجمع مطرح شده و برای اجرا در سازمان های تاکسیرانی سطح کشور به تصویب می رسد.
وی گفت: در انتخاباتی که در این مجمع برگزار شد، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قائم شهر به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مرند نیز به عنوان بازرس هیئت مدیره انتخاب شدند.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآو شد: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در این مجمع فعالیت‌های سازمان و پیشنهاداتش درخصوص ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به شهروندان را مطرح کرد.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای یپام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان