۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین محکومیت برگزاری اردوی ضد فرهنگی گروهی از افراد منتسب به خانه مطبوعات قزوین
کد خبر: ۳۵۷۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روزنامه نگاران جبهه جهادی انقلاب اسلامی قزوین با صدور بیانیه اعلام کردند؛

محکومیت برگزاری اردوی ضد فرهنگی گروهی از افراد منتسب به خانه مطبوعات قزوین

روزنامه نگاران جبهه جهادی انقلاب اسلامی قزوین برگزاری اردوی مختلط گروهی از افراد منتسب به خانه مطبوعات قزوین را محکوم کردند.

محکومیت برگزاری اردوی ضد فرهنگی گروهی از افراد منتسب به خانه مطبوعات قزوین
به گزارش صبح قزوین، روزنامه نگاران جبهه جهادی انقلاب اسلامی قزوین بیانیه ای در محکومیت برگزاری اردوی مختلط گروهی از افراد منتسب به خانه مطبوعات قزوین صادر کردند که متن آن به شرح زیر می باشد؛ بسمه تعالی مردم قزوين در طول تاريخ پرافتخار خود به خصوصياتي همچون تدين،مناعت طبع، فداكاري و سخاوتمندي مشهور بوده اند .
 مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی ) رعایت موازین شرع مقدس در ارتباط بین مرد و زن در مناسبات اجتماعی و جلو گیری از اختلاط گناه آلود از ضروریات دین مبین اسلام است و قرآن کریم و روایات معصومین(علیهم السلام) به صراحت همگان را به رعایت آن دعوت می‌کند.
بی‌تردید مردم ایران که پس از سال‌ها مبارزه با نثار خون‌ بهترین فرزندان این مرز و بوم، حکومت سراسر ظلم طاغوت را برچیدند، به دنبال احیای اسلام و موازین و قوانین مترقی آن بوده و هرگز اجازه نمی‌دهند که فساد و فحشا دیگر بار این کشور اسلامی را فرا گیرد.
ساختارشکنی‌های لجوجانه برخی غرب زدگان طرفدار عریانیسم‌ که همراه با برگزاری اردو های اختلاطی گناه آلود در بین دانشجویان و اخیرا هم از سوی تشکلی که خود را خانه مطبوعات استان می نامد، خبر از حرکتی سازمان‌دهی شده می‌دهد که بی‌تردید مورد توجه و تبلیغ دشمنان انقلاب است .
جریانی خزنده که با حمایت بنگاه های تبلیغاتی استکبار در ماه های اخیر فعال شده است و با یارگیری از افراد ساده لوح به ترویج بی بندو باری به صورت سازمان یافته در جامعه می پردازد که باید با هوشیاری و سازماندهی و برنامه‌ریزی فرهنگی گسترده، با آن مقابله گردد .
ما روزنامه نگاران جهادی جبهه انقلاب اسلامی ضمن محکوم نمودن این حرکات مرموزانه از نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم نگذارند حقوق حقه قشر فهیم روزنامه نگار و اصحاب رسانه ، قربانی تفریحات ناسالم و هنجارشکن برخی از افراد غیر متعهد به مبانی اسلام و انقلاب گردد.
در این راستا لازم می دانیم ضمن اعلام حمایت از اقدام انقلابی و دلسوزانه حجه الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی دادستان محترم قزوین و کادر قضایی در ارتباط با جمع آوری قلیان از سفره خانه ها و مبارزه با سلاح سرد، از اینگونه اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و قضایی حمایت نماییم و به مسولین قضایی و فرهنگی یادآور شویم، نگذارند حیثیت قشر فرهیخته مطبوعات استان با این گونه برنامه های ضد فرهنگی، به بازی گرفته شود.
در این میان این پرسش ایجاد می شود که آیا برگزاری این اردو همزمان با طرح تکریم بانوان در کشور که مورد حمایت قاطع نمایندگان مجلس و مراجع عظام است، جز خرسندی و حرکت در مسیر سناریوی دشمن، توجیه و نتیجه دیگری دارد !؟ در پایان ضمن حمایت و لبیک مجدد نسبت به دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی که محور رهنمودهای ایشان در سال جدید نیز بود، از هر گونه مبارزه با پدیده های ضد فرهنگی و برخورد با عده ای قلیل هنجارشکن و متعدیان به باورهای دینی مردم ، حمایت می نماییم .
والسلام علی من اتبع الهدی روزنامه نگاران جبهه جهادی انقلاب اسلامی «رجا» انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان