۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین امامزاده گان بهترین مکان برای تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان است
کد خبر: ۳۵۳۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول اعزام مبلغ اوقاف قزوین:

امامزاده گان بهترین مکان برای تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان است

مسئول اعزام مبلغ اوقاف قزوین گفت: حضور دانش آموزان در فضای بقاع متبرکه استان در جهت ترویج باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان موثر است.

امامزاده گان بهترین مکان برای تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت‌الاسلام محی الدین قوامی مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در مراسم تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان برتر و اختتامیه طرح نشاط معنوی که در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد،ضمن تشکر از مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه قزوین و شهرستان های تابعه اظهار کرد: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این طرح بیش از۲۷ روحانی اعزامی از قم در طول ۴۵ روز با وجود نبود امکانات لازم به ویژه در زمینه اسکان، مجاهدانه تلاش نمودند.
حجت الاسلام قوامی امامزاده ها و اماکن متبرکه را بهترین مکان برای تقویت باورهای دینی جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: در زمانه ای که دشمن با کمک ابزارهای فرهنگی همچون ماهواره در راستای تخریب باورها ی دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان عمل می کند حضور دانش آموزان در این طرح، که در اماکن متبرکه و امامزاده ها برگزار می شود یکی از فعالیت ها موثر در جهت ترویج باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان به شمار می رود.
وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار دانش آموز به شکل منسجم در این طرح شرکت کردند، عنوان کرد: دو محور اصلی طرح هایی این چنین، روحانیون مبلغ و هیئت امنا هستند که به عنوان مهمترین ارکان تبدیل بقاع مبارکه به قطب فرهنگی فعالیت می کند لذا با همکاری و تعامل آنان با یکدیگر با سرعت و قدرت بیشتری به اهداف خود دست خواهیم یافت.
این مسئول خطاب به مسئولین برگزاری طرح یادآور شد: برای ظاهر شدن حضوری قدرتمند و تاثیر گذارتر در عرصه تبلیغ لازم است تا از با بهره گیری از امکانات، شرایط را برای حضور مبلغین در استان به نحو شایسته ای فراهم نمود.
منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان