۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ششمین دوره جشنواره قرآنی "ترنم نور"
کد خبر: ۳۵۳۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انجمن قرآن و نهج البلاغه ارشاد قزوین برگزار می کند

ششمین دوره جشنواره قرآنی "ترنم نور"

مسئول برگزاری جشنواره قرآنی ترنم نور با بیان اینکه "تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در آزمون اعلام آمادگی نموده اند"، یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان مرداد ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به مراکز قرآنی مراجعه نمایند.

ششمین دوره جشنواره قرآنی "ترنم نور"
فاطمه افشار ایرانی مسئول برگزاری ششمین دوره جشنواره قرآنی "ترنم نور" در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی صبح قزوین اظهار کرد: ششمین دوره از مسابقات قرآنی ترنم نور با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه اداره ارشاد اسلامی قزوین در رشته های 5جزء، 10جزء، 20جزء و حفظ کل قرآن برگزار می شود.
مسئول جشنواره قرآنی ترنم نور با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره خاطر نشان کرد: همواره شاهد هستیم در بسیاری از مسابقات قرآنی که در طول سال و از طرف نهادهای مختلف برگزار می شود بعد از داوری و رتبه بندی، تنها به 3 نفر برتر مسابقات که دارای توانایی بالایی هستند، جوایزی اهدا می شود همین موضوع انگیزه برخی قرآن پژوهان را برای شرکت در مسابقه کاهش می دهد.

taranom 1

وی در ادامه افزود: در این جشنواره تدابیری اندیشیده شده که تمام حافظین قرآن با هر سطح از توانایی، شرکت نمایند زیرا داوری در این جشنواره بدین شکل است که امتیازی به عنوان حد نصاب قبولی شرکت کنندگان تعریف شده است و به تمام کسانی که این امتیاز را کسب نمایند جوایزی اهدا می شود در واقع هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برگزیده وجود ندارد.
افشار ایرانی با بیان اینکه "تاکنون بیش از 200 نفر برای شرکت در آزمون اعلام آمادگی نموده اند"، یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان مرداد ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به مراکز قرآنی مراجعه نمایند.
وی در خصوص زمان برگزاری آزمون توضیح داد: ششمین دوره جشنواره قرآنی "ترنم نور" اول شهریور ماه در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی (ص) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان