۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشمنان نمي توانند با بازي سياسي ايران را از حق مسلم خود بازدارند
کد خبر: ۳۵۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين؛

دشمنان نمي توانند با بازي سياسي ايران را از حق مسلم خود بازدارند

انرژي هسته اي بهانه اي براي فشار و تحريم بيشتر بر جمهوري اسلامي ايران است.

دشمنان نمي توانند با بازي سياسي ايران را از حق مسلم خود بازدارند
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان سالروز شهادت آيت الله سيد باقر صدر و شهيد صياد شيرازي را گرامي داشت و با اشاره به روز جهاني بهداشت و سلامت گفت: سلامت به عنوان برترين نعمت الهي است كه امروز به همت متخصصان كشورمان، ايران اسلامي در زمينه پزشكي پيشرفت هاي خوبي را به دست آورده است.
حجت الاسلام و المسلمين فاطميان امام جمعه اقباليه بيان كرد: تحريم هايي كه دشمن در بيش از سه دهه بر ملت ايران وارد كرده باعث ايجاد حس خودباوري، استقلال و پيشرفت كشور شده است.
حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج اظهار كرد: دانش هسته اي موجب اقتدار و خود باوري ملت ايران و عامل شكست و تحقير دشمن شده است.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا گفت: با فرمان امام خميني (ره) و تاسيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي، بسياري از قشرهاي آسيب پذير كشور صاحب خانه شدند.
حجت الاسلام و المسلمين روحاني امام جمعه محمود آباد نمونه تاكيد كرد: غربي ها بايد حق صلح آميز هسته اي ايران را به رسميت بشناسند و بدانند نمي توانند با بازي هاي سياسي، ايران اسلامي را از اين حق مسلم بازدارند.
حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه دانسفهان اعلام كرد: با پيشرفت هاي علمي و تغييراتي كه در سبك زندگي مردم ايجاد شده، لزوم توجه به سلامت با ورزش براي آحاد مردم ضروري است.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين افزود: تحقق اهداف سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نيازمند تلاش و همت مضاعف مردم و مسئولان و برنامه ريزي براي ايجاد شرايط مناسب به منظور دستيابي به اين امر مهم است.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه آبيك هشدار داد: دشمنان ايران بايد بدانند ملت ما هرگز از انرژي صلح آميز هسته اي عقب نشيني نخواهند كرد.
حجت الاسلام و المسلمين خدايي امام جمعه ضياء آباد با اشاره به روز جهاني بهداشت توجه به مقوله سلامت و بهداشت مردم به ويژه در مناطق محروم تاكيد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين موسوي شالي امام جمعه شال اظهار كرد: دانشمندان ما توانستند با اتكاء بر دانش بومي به فناوري مهم هسته اي دست يابند و اين از افتخارات بزرگ نظام اسلامي است.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي با گرامي داشت سالروز شهادت شهيد آويني گفت: اين شهيد، زبان هنر را در احياء ارزش هاي اسلام و دفاع مقدس به كاربرد.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت بيان كرد: ايران هشتمين كشوري است كه به انرژي هسته اي دست يافته و همواره در پي استفاده صلح آميز از آن است.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه الموت اظهار كرد: همه بايد در تحقق اهداف حماسه سياسي و حماسه اقتصادي مشاركت فعال و گسترده داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمين مصائبي امام جمعه موقت الوند افزود: به رغم سه دهه فشار سياسي و اقتصادي بر ملت ايران، جمهوري اسلامي امروز به يكي از كشورهاي مقتدر تبديل شده است.
حجت الاسلام و المسلمين بيگدلو امام جمعه ارداق با اشاره به ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) بر الگو گيري از آن حضرت تاكيد كرد.
خطيب نماز جمعه آبگرم گفت: انرژي هسته اي بهانه اي براي فشار و تحريم بيشتر بر جمهوري اسلامي ايران است.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان