۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهرستان البرز رتبه دوم مبارزه و کشف مواد مخدر در استان را داراست/ سلاح سرد از این هفته جمع آوری می شود
کد خبر: ۳۵۲۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز:

شهرستان البرز رتبه دوم مبارزه و کشف مواد مخدر در استان را داراست/ سلاح سرد از این هفته جمع آوری می شود

سرهنگ عباس حمانی گفت: از امروز سلاح سرد جمع آوری می‌شود و استان قزوین در کل کشور عملکرد نظامی بسیار رضایت بخشی داشته است.

 شهرستان البرز رتبه دوم مبارزه و کشف مواد مخدر در استان را داراست/ سلاح سرد از این هفته جمع آوری می شود
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، در بزرگداشت روز خبرنگار و در نشست خبری نیروی انتظامی با خبرنگاران، عباس رحمانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز ضمن قدردانی از خبرنگاران استان قزوین و شهرستان البرز اظهار داشت: پل ارتباطی ناجا و مردم خبرگزاری ها هستند که امیدواریم این تعاملات، قلبی و دایمی باشد تا شرمنده حزب الله نشویم.
وی با بیان اینکه ثمره کار خبرنگاران آرامش مردم شهرستان است اذعان داشت: در صنف خبرنگاری باید عفت قلم، عفت نگاه و عفت قدم داشت که رضایت خداوند را در پیش دارد که این رضایت در گرو رضایت مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز در ادامه با تاکید بر این‌که خبرنگار باید مواظب باشد چه می‌نویسد و چه می‌گوید ابراز داشت: پلیس امروز، به روز است و بصیرت دارد، پس گسترش دامنه علم و بصیرت و دانش در خبرنگار نیز باید باشد.
اخبار باید قربة الی الله و بدون حاشیه و صادق باشد.
رعایت انصاف لازمه کار خبرنگار است.
وی در مورد سلامت اداری و محقق شدن آن با بیان اینکه ناجا مدتی است دانش محور شده و در سطح بسیار عالی قرار گرفته و این رویکرد به تدبیر مقام معظم رهبری بوده افزود: ما به دنبال آن هستیم که صد در صد سلامت اداری داشته باشیم و شهرستان البرز در این زمینه رتبه بالایی کسب کرده و نقش رسانه ها نیز موثر بوده است.
این کارشناس انتظامی با تاکید بر این موضوع که رسیدن به سلامت اداری بسته به کارآمدی نیروها دارد گفت: رضایت مردم و تکریم آنها در همه ماموریت ها باید صورت پذیرد و با کمک سایر دستگاه های امنیتی همچون قوه قضاییه و سپاه و سایر سازمان ها باید روح و جسم سالم باشد.
وی در باره کشفیات و کاهش جرایم در 5 ماه اخیر به ویژه ماه رمضان خاطرنشان کرد: موقعیت های مذهبی بسیار تاثیر گذار بودند امسال شهرستان البرز در مجموع 4درصد کاهش جرایم داشت و جرایم خشن و اخلاقی نداشتیم که این از برکات ماه مبارک است؛ فرهنگ سازی نیز امر مهمی در امنیت جامعه است، ما باید مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کرده و مراقب باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه از امروز سلاح سرد جمع آوری می‌شود و استان قزوین در کل کشور عملکرد نظامی بسیار رضایت بخشی داشته است تصریح کرد: شهرستان البرز در استان، رتبه دوم مبارزه و کشف مواد مخدر را بدست آورده که در این زمینه دادستان البرز و محمدیه شجاعانه پای کار بودند، سلاح های سرد نیز نباید دیده شود و عدم استفاده از آن مستلزم کنترل و مراقبت خانواده هاست که نقش اساسی در جمع آوری سلاح های سرد دارند.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان