۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش اعتبارات شهرداری محمدیه از ۲۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال
کد خبر: ۳۵۰۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمراني استاندار قزوین خبر داد:

افزایش اعتبارات شهرداری محمدیه از ۲۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال

معاون امور عمراني استاندار قزوین گفت: اعتبارات شهرداری محمدیه از ۲۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته به ۴۰۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

افزایش اعتبارات شهرداری محمدیه از ۲۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، منوچهرحبیبی در جلسه ديدار شهردار و شوراي شهر محمديه با استاندار بیان داشت: محمدیه از شهرداري و شوراي شهر چابك و آگاه به مسائل شهری برخوردار است که با هماهنگي و برنامه ریزی، مسائل و موضوعات شهری را در مسير قانوني خود پيگيري مي‌كنند.
وی افزود: گسترش حمل و نقل عمومي در محمديه یک ضرورت است که در این راستا در سال گذشته 5 دستگاه اتوبوس به این شهر تخصیص یافت اما در سال جاری در سطوح ملي اقداماتي در تامین تاكسي و اتوبوس درحال برنامه ریزی و انجام است که در صورت تحقق شهر محمدیه جزو اولويت های استان است.
استاندار با اعلام اینکه  تخصیص زمين 15 هكتاري بنياد مسكن به شهرداری محمدیه جهت ایجاد پارک، هفته آينده از طريق مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیری می شود در ادامه گفت: اجرای طرح فاضلاب منطقه 7 محمديه از موضوعات مهمي است كه با پيگيريهاي صورت گرفته به صورت مشاركتي اجرا خواهد شد.
حبیبی تصریح کرد: شهر محمدیه در حوزه ساخت و ساز خوب كنترل شده و ساخت و ساز غيرمجاز به معني واقعي در آن نداريم.
معاون عمراني استاندار از افزایش بودجه شهرداری از 250 به 400 ميليارد ریال در سال جاری خبرداد و در ادامه افزود: شهرک مهرگان محمديه در زمينه سرمايه‌گذاري مشاركتي بيشترين اقبال دارد و در فراهم کردن زير ساختها ی این شهرک، شهرداري نقش اساسي داشته و يك نمونه عملي از هماهنگي بين دستگاهها در این شهرك به نمايش گذاشته شد.
وی در پایان از پیگیری محل عوارض اتوبان قزوین – کرج از طریق وزارت راه و شهرسازی خبرداد.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان