۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تولیدنماهنگ "یک افطاری ساده" در امامزاده حسین(ع) قزوین
کد خبر: ۳۵۰۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف قزوین خبر داد:

تولیدنماهنگ "یک افطاری ساده" در امامزاده حسین(ع) قزوین

مدیر کل اوقاف قزوین گفت: این نماهنگ روایتگر تلاش های خادمین آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برای پوشاندن جامه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) است.

تولیدنماهنگ "یک افطاری ساده" در امامزاده حسین(ع) قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت : به همت آستان مقدس امامزاده حسین(ع) استان قزوین نماهنگ "یک افطاری ساده" آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین به تولید رسید .
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه اظهار داشت : این نماهنگ به مدت 4 دقیقه و به کارگردانی و تصویربرداری محمدرضا امامقلی به روایتگری تلاش های خادمین آستان مقدس امامزاده حسین (ع) بمنظور جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) مبنی بر برپایی و گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها و اماکن متبرکه را در ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری سفره های آسمانی در جوار این آستان مقدس پرداخته است.
وی در ادامه گفت : در ایام مبارک ماه رمضان مراسم سفره های آسمانی با نام " یک افطاری ساده " در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برپا بوده است و بالغ بر 5000 هزار نفر از روزه داران در این ایام اطعام شدند.
منبع: روابط عمومی اداره اوقاف قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان