۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قزوین در فضای غبار آلود فتنه
کد خبر: ۳۴۹۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قزوین در فضای غبار آلود فتنه

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر قزوین در فضای غبار آلود فتنه

شاخص، رییس شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی استان قزوین صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این شورا توانسته در حوادث و بلایا و در فضاهای غبار آلود فتنه و جنگ نرم دشمنان و مخالفین نظام اسلامی در داخل و خارج نقش مفید و ارزنده ایجاد کند.


به گزارش شاخص، حجت الاسلام علی قابل اظهار داشت: رسالت مدیریت و هماهنگ نمودن مراسم ، آیین ها ومناسبت های انقلاب اسلامی از جمله وظایف این نهاد است .

وی یاد آورشد : این نهاد برای انجام رسالت خود از نهادهای انقلابی، دستگاه های مختلف فرهنگی و ارتباطی کمک می کیرد و یکی از ارکانهای این نهاد مجمع نمایندگان نهاد استان است که تصمیمات و سیاست ها در آنجا اتخاذ می شود و به دفاتر ابلاغ می گردد.

رییس شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی استان ایجاد ستاد های مختلف در چارچوب وظایف با حضور نهاد ها و تشکل های مرتبط ، برپایی مراسم در مناسبت های مختلف و مشارکت فعال در ستادهای ویژه ای که به مناسبت های گوناگون در کشور تشکیل می گردد را ازجمله فعالیت های این نهاد عنوان کرد .

قابل خاطر نشان کرد : فرهنگ سازی در زمینه های عفاف وحجاب و همچنین حفظ و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی از دیگرفعالیت های این نهاد محسوب می شود .

وی با اشاره به وضعیت فعالیت شورای هماهنکی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد : سطح فعالیت این نهاد نسبت به سایر شهرها در وضعیت خوبی قرار گرفته به طوری که توانسته طی ۲ سال رتبه برتر را به خود اختصاص دهد .

انتهای پیام/۷۲۳۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان