۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بهره مندی ۶۵۰ خانوار از خدمات مراکز اسکان آموزش و پرورش قزوین
کد خبر: ۳۴۸۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

بهره مندی ۶۵۰ خانوار از خدمات مراکز اسکان آموزش و پرورش قزوین

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۶۵۰ خانوار از خدمات مراکز اسکان تابستانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین بهره مند شدند.

بهره مندی ۶۵۰ خانوار از خدمات مراکز اسکان آموزش و پرورش قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی بیان کرد: در طول ایام تابستان تا به امروز بخشی از مسافران ورودی به استان قزوین در قالب 650 خانوار از خدمات مراکز اسکان تابستانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: این آمار شامل 2 هزار و 600 نفر و 5 هزار نفر روز بوده است و پایگاه ها در 6 شهرستان استان خدمات رسانی کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش قزوین دارای 18 پایگاه مرکزی، 791 کلاس درس و 83 واحد آموزشی برای خدمات رسانی به مسافران است.
قاسمی اضافه کرد: مراکز اسکان و مدارس یاد شده در تمام شهرستان های استان و منطقه هایی اعم از نواحی یک و دو آموزش و پرورش، الموت غربی و شرقی، ضیاءآباد، طارم، اسفرورین، شال و خرمدشت آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.
وی با اشاره به اینکه این مراکز در ایام نوروز هم به مسافران خدمات رسانی می کردند، ابراز امیدواری کرد: اداره کل آموزش و پرورش قزوین با ارائه خدمات مراکز اسکان بتواند زمینه را برای بهره مندی مسافران از اوقاتی شاد و آشنایی بیشتر با پیشینه تاریخی و فرهنگی این استان فراهم کند.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان