۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سطح تیم های شرکت کننده در مسابقات روبوکاپ ایران بسیار بالا است
کد خبر: ۳۴۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جمی نیانی، لیدر تیم روباتیک ایتالیا:

سطح تیم های شرکت کننده در مسابقات روبوکاپ ایران بسیار بالا است

لیدر تیم روباتیک ایتالیا گفت: رباتیک علمی برای آینده است و روز به روز کاربرد آن افزایش می یابد.

سطح تیم های شرکت کننده در مسابقات روبوکاپ ایران بسیار بالا است
به گزارش صبح قزوین به نقل از ستاد اطلاع رسانی هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران-2013؛ گولیلمو جمی نیانی، لیدر تیم رباتیک ایتالیا، در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران ضمن اشاره به اهمیت علم رباتیک، گفت: کاربرد ربات روز به روز افزایش پیدا می کند و به طور یقین در آینده به آن ها نیاز داریم.
وی سطح تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران را بالا دانست و افزود: همه ی تیم ها به خصوص تیم های ایرانی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و برگزاری مسابقات در این زمان بسیار مفید است، زیرا تیم ها این فرصت را دارند تا خود را برای مسابقات جهانی آماده و نواقص احتمالی را مرتفع کنند.
لیدر تیم روباتیک ایتالیا در رابطه با حمایت های کشور خود از علوم رباتیک اظهار داشت: ما همیشه از سوی دانشگاه حمایت مالی می شویم، فرستادن ما به این مسابقات و هم چنین رقابت های جهانی آلمان از دیگر حمایت هایی است که از ما می شود.
وی مسابقات روبوکاپ را فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات دانست و ادامه داد: این مسابقات باعث پیشرفت علوم روباتیک در تمام دنیا می شود؛ به هر حال ما در همه ی ابعاد زندگی مثل صنعت و زندگی عادی به ربات ها نیاز داریم و علوم رباتیک باید وارد زندگی بشر شود.
جمی نیانی اشتراک گذاری دست آوردهای رباتیک را ضروری برشمرد و تصریح کرد: برای پیشرفت، لازم است که به یکدیگر کمک کنیم و نتایج کارهای خود را در اختیار دیگران قرار دهیم تا ربات ها از ساده ترین سطح تا بالاترین سطح به ما کمک کنند؛ ما در آینده می توانیم در امورخانه یا کشاورزی از ربات ها استفاده کنیم، برخی از امور را ربات ها بسیار بهتر و سریع تر از ما انسان ها انجام می دهند.
لیدر تیم روباتیک ایتالیا در خصوص سفر به ایران گفت: از حضور در این کشور غافلگیر شدم، مردم این جا بسیار خونگرم هستند و دوست دارند در تمام زمینه ها به انسان کمک کنند، ما اختلاف فرهنگی و مذهبی زیادی با یکدیگر داریم، اما همه چیز آن قدر خوب بود که اگر امکان داشته باشد باز هم به ایران سفر خواهم کرد.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان