۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جهاد انگلیسی و آمریکایی در پشت نقاب داعش/ حضور داعش در منطقه نشان دهنده اثر گذاری حرکت عظیم انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۳۴۵۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

جهاد انگلیسی و آمریکایی در پشت نقاب داعش/ حضور داعش در منطقه نشان دهنده اثر گذاری حرکت عظیم انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین حضور داعش در منطقه را نشان دهنده اثر گذاری حرکت عظیم انقلاب اسلامی دانست و گفت:جهاد انگلیسی و آمریکایی که غرب در پشت نقاب داعش دنبال می کند، انقلاب اسلامی را نشانه رفته است.

جهاد انگلیسی و آمریکایی در پشت نقاب داعش/  حضور داعش در منطقه  نشان دهنده اثر گذاری حرکت عظیم انقلاب اسلامی است
به گزارش صبح قزوین؛ مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در نشست خبری ظهر امروز با اشاره به سخن شهید آوینی در خصوص اهمیت اجرای طرح هایی همچون طرح ولایت اظهار کرد: غرب به این نتیجه رسیده است که تنها راه از میان برداشتن انقلاب اسلامی حمله ورشدن موریانه ها از درون به اساس فرهنگ انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: در طول 8 سال جنگ تحمیلی دشمن از طرق مختلف با تحمیل فشار سعی در نابودی انقلاب، جلوگیری از سرعت حرکت عظیم انقلاب و صدور آن به سایر ملل داشت و برای رسیدن به مقاصد خود هر حربه ای را به کار بست.
برزگر در ادامه افزود: از آنجا که کلام امام راحل (ره) برگرفته از قرآن و روایات بود و با توجه به هدف الهی ایشان، هیچ یک از نقشه های دشمن به نتیجه نرسید به گونه ای که ما شاهد پشت سرگذاشتن سی و پنجمین سال از بهار انقلاب بودیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان با عنوان این که "روز قدس تیری بر قلب استکبار بود" ادامه داد: دشمنان با طرح مباحثی همچون ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی تلاش کردند تا میان مسلمین شکاف اندازند ولی با تدبیر حضرت امام (ره) برادران شیعه و سنی در جبهه های عراق و سوریه دوشا دوش یکدیگر در مقابل استکبار و کفار ایستاده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان اسلام از روشهای مختلف برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند ولی با نیات الهی امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، علم انقلاب همچنان برافراشته است و با سرعت به حرکت خود ادامه می دهد.
برزگر با اشاره به تلاش آمریکاییان برای حاکم کردن افکار و عقاید خود در کشور عراق عنوان کرد: مقامات آمریکایی با از میان برداشتن صدام به دنبال جایگزینی افرادی با سیاست های موافق دولت خود در راس حکومت بودند ولی خوشبختانه افرادی روی کار آمدند که حامی انقلاب اسلامی ایران هستند.
مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان این که "داعش زاده صهیونیست است"، خاطر نشان کرد: اسرائیل در صدد بود تا در زمان بازیهای جام جهانی واژه تروریست را از روی خود برداشته و اذهان بین المللی را متوجه رفتار وحشیانه داعش کند بنابراین با حمایت از این گروه جنایتکار، سعی در رسیدن به مقاصد خود داشت.
وی در ادامه متذکر شد: حضور داعش در منطقه نشان دهنده اثر گذاری حرکت عظیم انقلاب اسلامی در جهان و به ویژه در منطقه بوده است به همین علت با توسل به پرچم و شعار جهاد و تشکیل حکومت اسلامی، گروه تکفیری را بنا کردند.
برزگر توضیح داد: این درحالی است که، نوک پیکان حکومت جمهوری اسلامی که در راستای مبارزه با کفر و زمینه سازی برای ظهور امام زمام (عج) فعالیت می کند، به سمت اسرائیل و آمریکا است در حالی که جهاد انگلیسی و آمریکایی که غرب در پشت نقاب داعش دنبال می کند، انقلاب اسلامی را نشانه رفته است.
مسئول بسیج دانشجویی استان عنوان کرد: دشمن با فریب افکار عمومی و از طرق مختلفی همچون ترور، ایجاد فتنه های داخلی همچون فتنه سال 78 و 88 هم چنین فتنه های برون مرزی مثل تاسیس گروه تکفیری داعش، جمهوری اسلامی و ولایت را هدف خود قرار دادند زیرا همواره از جایگاه تدبیر ولایت، ضربه خورده اند به همین دلیل با ابزار مختلف وارد میدان مبارزه شده اند.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان