۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آقازاده ها بر اساس سبک زندگی اسلامی تربیت نشده اند/ برخی برای خانواده بزرگان خوش رقصی می کنند
کد خبر: ۳۴۴۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده تهران در مجلس در گفتگو با صبح قزوین:

آقازاده ها بر اساس سبک زندگی اسلامی تربیت نشده اند/ برخی برای خانواده بزرگان خوش رقصی می کنند

محمد اسماعیل کوثری گفت: متاسفانه در اطراف برخی از مسئولین ما در کشور افرادی وجود دارند که با خوش رقصی و اعمال نظر کار را برای ورود این آقازاده ها به صحنه مدیریتی کشور هموار می کنند.

آقازاده ها بر اساس سبک زندگی اسلامی تربیت نشده اند/ برخی برای خانواده بزرگان خوش رقصی می کنند

محمد اسماعیل کوثری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در رابطه با متفاوت بودن سبک زندگی برخی آقازاده ها با خانواده های خود اظهار داشت: علت تفاوت دیدگاه های فاحش بین فرزندان با پدران خود که در راس مسئولیت های کشوری قرار دارند این مسئله است که مدیریت صحیح بر عملکرد آنها وجود نداشته است.

وی افزود: در واقع علت اصلی که باید آن را مورد توجه قرار داد این است که پدران این آقازاده ها که در سمت های مهم کشوری قرار دارند فرزندان خود را نسبت به حساسیت به حلال و حرام مبانی دینی و سوء استفاده نکردن از جایگاه مدیریتی خود تربیت نکرده اند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: این افرا در زندگی خود بر اساس سبک زندگی اسلامی که در روایات ما به آن تاکید زیادی شده است تربیت نشده اند و برای همین برای خود به واسطه نسبتی که با پدرانشان دارند جایگاه و ارزش قائل می شوند و از این عناوین بهره های ناصحیح می برند.

وی ادامه داد: نکته ای که باید در نظر گرفته شود و به آن توجه لازم نشده است این مطلب است که اگر این آقازاده ها خودشان توانمند و مدیر بودند و شرایط پذیرش مسئولیت را داشتند می توان به آنها اعتماد کرده و به آنها سِمت و مسئولیت داد ولی دلیلی ندارد به واسطه سِمت پدرانشان به آنها مقام و رتبه بدهند.

کوثری در ادامه ابراز داشت: اما متاسفانه در اطراف برخی از مسئولین ما در کشور افرادی وجود دارند که با خوش رقصی و اعمال نظر کار را برای ورود این آقازاده ها به صحنه مدیریتی کشور هموار می کنند.

وی با بیان اینکه برخی ها با واسطه گری های نابجای خود بزرگترین ضربه را از ورود فرزندان مسئولین در جایگاه قدرت به کشور وارد می کنند خاطرنشان کرد: البته این واسطه گری ها بزرگترین ضربه را بر پیکره این افراد و خانواده هایشان نیز وارد خواهد ساخت.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در برخی موارد هم عملکردی که از سوی این آقازاده ها در قبال جایگاه مدیریتی پدرانشان صورت می گیرد عاملی برای باج گیری فرزندان می شود و دلیل آن را انجام دادن اقدامات موثر برای پیشرفت خانواده خود ذکر می کنند که باید جلوی این نوع از عملکردها از سوی سازمان های نظارتی گرفته شود.

وی در ادامه گفت: اگر جرات و مدیریت این پدران مسئول به حد کافی بود مطمئنا می توانستند جلوی اقدامات نابجای فرزندانشان را بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: در حال حاضر وقتی می بینیم که فضای جامعه به سوی شایسته سالاری از سوی برخی پدران مسئول پیش نرفته است گواه این مسئله می باشد که پدران مدیریت لازم برای هدایت آقازاده های خود را ندارند.

انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان