۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه دجالواره در مسجدالنبی
کد خبر: ۳۴۲۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ايام شب قدر صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه دجالواره در مسجدالنبی

مسجد نبی در ایام احیای شب های ماه مبار رمضان، میزبان نمایشگاه دجالواره می باشد.

برگزاری نمایشگاه دجالواره در مسجدالنبی
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، نمایشگاه دجالواره در مسجدالنبی شهر قزوین به همت پایگاه بسیج شهید پرویز برگزارشد.
این نمایشگاه که در لیالی احیا میزبان روزه داران است و مورد استقبال میهمانان شب قدر قرار گرفته است.
اکبر حاتمی فرمانده حوزه ی شهید پرویز، در رابطه با هدف برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: با توجه به بحث تهاجم و شبیخون فرهنگی که بارها از سوی مقام معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و همچنین تاثیر مخرب ماهواره بر نسل جوان و به خصوص خانواده ها، تصمیم به برگزاری نمایشگاه در این مکان مقدس گرفتیم.
وی افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کانون خانواده ها را مود هدف و هجمه قرار داده اند که لازم است مسئولین فرهنگی در این راستا اطلاع رسانی قوی تری داشته باشند.
فرمانده حوزه ی مقاومت شهید پرویز که در مسجد النبی مستقر می باشد، ادامه داد: در حال حاضر نگراتی رهبری در حوزه مسائل فرهنگی است که در این راستا نام گذاری امسال حوزه ی فرهنگ هم مورد توجه قرار گرفته  و لازمه ی اجرایی شدن آن، مدیریت جهادی است.
وی با اینکه باید منویات رهبری را نصب العین برنامه های خود قرار دهیم، خاطر نشان کرد: امروز ماهواره به عنوان یک ابزار مخرب فرهنگی در خانواده ها باعث شده که کانون خانواده ها، با برنامه های مبتذل و غیر اخلاقی از هم پاشیده شود.
حاتمی درباره برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: این نمایشگاه در شب های قدر میزبان مردم استان در مسجد نبی است و بعد از آن در ایام ماه مبارک رمضان در پایگاه های مقاومت بسیج، دایر خواهد بود.
یاد آوری می شود این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی نیروی انتظامی استان و با همکاری حوزه ی شهید پرویز برگزار شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان