۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فرماندار سابق بوئین زهرا بر صندلی فرمانداری قزوین تکیه زد
کد خبر: ۳۳۶۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار سابق بوئین زهرا بر صندلی فرمانداری قزوین تکیه زد

فرماندار سابق بوئین زهرا بر صندلی فرمانداری قزوین تکیه زد

شاخص: با صدور حکم انتصاب از سوی وزیر کشور، فرماندار جدید قزوین معرفی شد.

به گزارش شاخص، “علی موسوی موینی” با پیشنهاد استاندار و با صدور حکم انتصاب وی از سوی وزیر کشور، به عنوان فرماندار جدید قزوین معرفی شد.

مراسم معارفه رسمی وی فردا پنجشنبه ۱۹ ﺗﯿﺮﻣﺎه در نشست شورای اداری استان قزوین با حضور مسئولان و ﻣﺪﻳﺮان کشوری و استانی برگزار می شود.

در اﻳﻦ ﻣﺮاﺳﻢ ھﻤﭽﻨﯿﻦ از ﺗﻼش ھﺎ و ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻌﯿﺪ ﻣﯿﺮبها ﻓﺮﻣﺎﻧﺪار ﺳﺎﺑﻖ قزوین که بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری با سرپرستی منوچهر حبیبی معاون استاندار در فرمانداری قزوین، به سمت مشاور هماهنگی ایثارگران استاندار قزوین منصوب شد ﺗﻘﺪﻳﺮ خواهد شد.

موسوی موینی پیش از این سابقه فرمانداری شهرستان بویین زهرا در دوران  اصلاحات و فرمانداری شهرستان البرز را برعهده داشته و از کسانی است که نامش در لیست اعلام شده از سوی اصلاح طلبان به استاندار قرار داشت.

گفتنی است، مرتضی روزبه از چند ماه پیش موسوی موینی را برای فرمانداری قزوین به وزارت کشور معرفی کرده بود که حکم او به دلیل بازنشسته بودن وی از سوی وزارت کشور تایید نشده بود.

لازم به ذکر است استان قزوین دارای شش فرمانداری است که تا کنون فرمانداران شهرستان های بویین زهرا و تاکستان در دولت یازدهم تودیع و معارفه شده اند.

انتهای پیام/۱

منبع: صبح قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان