۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سعیده بهرام نژاد تولید کننده نمونه و برتر استان معرفی شد
کد خبر: ۳۳۵۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی استان:

سعیده بهرام نژاد تولید کننده نمونه و برتر استان معرفی شد

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان سعیده بهرام نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی زنان عطر کوثر بوئین زهرا به عنوان تولید کننده نمونه و برتر استان معرفی شد.

سعیده بهرام نژاد تولید کننده نمونه و برتر استان معرفی شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، ناطق معین الدین بیان کرد: خانم سعیده بهرام نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی زنان عطر کوثر بوئین زهرا با تکیه بر دانش کشاورزی در مسیر توسعه، گام های محکم و استواری را برداشته است به طوری که به عنوان تولید کننده نمونه و برتر استان از سوی سازمان جهاد کشاورزی معرفی شده است.
وی ضمن تبریک به این شرکت تعاونی، اظهار داشت: شركت تعاوني زنان روستايي عطر كوثر بوئين زهرا در سال 1386 و با هدف سازماندهي فعاليت هاي زنان روستايي در قالب يك تشكل ايجاد و در راستای اصلاح و ارتقاء دانش و مهارت آنان، تسهيل دسترسي زنان به امكانات، اعتبارات و نهاده ها، ايجاد اشتغال براي زنان روستايي و افزايش مشاركت آنان در فعاليت هاي توسعه اي و در نهايت توانمندي زنان روستايي گام برداشته است.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: زنان روستايي در استان با توجه به موقعيت های اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي، نقش قابل توجهي در جامعه روستايي بازي مي‌ کنند و ميزان نقش و مشاركت آنها در بسياري از فعاليت ‌هاي اقتصادي، توليدي و خدماتي در سطح بالايي است.
معین الدین تصریح کرد: يكي از مباحث مهم در بحث توسعه و به خصوص توسعه پايدار، بهره‌ گيري مناسب و بهينه از توانايي‌ها و استعدادهاي زنان روستايي در جامعه روستايي است.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان