۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پویش عیدانه اهدای خون در قزوین راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۳۴۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون استان:

پویش عیدانه اهدای خون در قزوین راه‌اندازی شد

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به فعالیت مراکز انتقال خون در ایام نوروز گفت: پویش عیدانه اهدای خون با شعار "سرخی تو از من" با هدف نجات انسان‌ها برای ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

 پویش عیدانه اهدای خون در قزوین راه‌اندازی شد
محمدحسین برادران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه انتقال خون تهیه و تامین ماده حیاتی خون سالم و فرآورده‌های آن است.

وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون به خون و فرآورده‌های خونی به علت بیماری‌ها، تصادفات، سرطان‌ها، بلایای طبیعی در تصادفات و اعمال جراحی احتیاج به خون امری مستمر و دائمی است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و افزایش تردد در سطح جاده‌های استان ضروری است که مردم به صورت مستمر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: پویش عیدانه اهدای خون با شعار "سرخی تو از من" و با هشتک "اهدای خون-یک کار خیر" با هدف نجات انسان‌ها برای ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

برادران بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز دعوت می‌شود که در این ایام جهت کمک به بیماران نیازمند به خون به مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایام و ساعات پذیرش اهداکنندگان در اداره‌کل انتقال خون استان در ایام نوروز 98 گفت: مرکز انتقال خون قزوین در شیفت صبح از ساعت ۸ تا 13 و شیفت بعدازظهر از ساعت 16 تا 20 در روزهای 3 تا 8 فروردین و روزهای 10 و 11 فروردین و همچنین در روز 15 فروردین فعال است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در پایان گفت: مرکز تاکستان از ساعت 8 الی 13 در روزهای 5 تا 8 فروردین و روزهای 10 و 11 و همچنین 15 فروردین پذیرای اهداکنندگان خون است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان