۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۱۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۴ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت و معدن استان:

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه بهاره از ۱۴ اسفندماه در قزوین خبر داد.

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ کارگروه ستاد تنظیم بازار استان قزوین امروز(شنبه) با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه های اجرایی استان و رئیس اتاق اصناف در استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه خلاصه ای از مصوبات و آخرین اقدامات انجام شده در ستاد تنظیم بازار استان و بازرسی‌های انجام شده ارائه داد.

وی افزود: امسال علاوه بر برگزاری نمایشگاه بهاره، فروش فوق العاده را از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای و واحدهای صنفی و تعاونی های مصرف با محوریت اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و با نظارت سازمان صمت خواهیم داشت.

رئیس سازمان صمت اذعان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار از برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار شب عید در قزوین و شهرستان‌ها در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

پرزحمت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفته «صبح، ظهر و شب» با حضور بازرسان سازمان و گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی از اول بهمن سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، نمایشگاه بهاره امسال در قزوین از تاریخ ۱۴ اسفند ماه آغاز و مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان ابراز کرد: اقلام عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵درصد خواهد بود و به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان