۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نخستین جشنواره اوقات فراغت بانوان در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۳۴۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز زن؛

نخستین جشنواره اوقات فراغت بانوان در قزوین برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) نخستین مرحله جشنواره اوقات فراغت بانوان با ورزش به همت هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان قزوین برگزار شد.

نخستین جشنواره اوقات فراغت بانوان در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی، پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در مجموعه ورزشی پاسارگاد برگزار شد.

این برنامه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن برگزار شد.

برپایی مسابقات ورزشی روستایی و عشایری؛ لِی لِی و یه قُل دو قُل، طناب زنی، پرتاپ پنالتی و شوت بسکتبال، بدمینتون، دارت، اجرای گروه ورزشی پیلاتس و گروه یوگا از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

سید علی فخار در این برنامه اظهار کرد: زندگی در دنیای امروز و فعالیت و کار بانوان به گونه‌ای است که امکان ورزش کمتر وجود دارد، از این رو نگاه ویژه و خاص برای سلامتی، نشاط و تندرستی لازم و ضروری است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین ادامه داد: از آنجایی که بانوان تربیت کننده فرزندان هستند توجه ویژه به سلامتی و نشاط آنان افزایش می‌یابد.

وی گفت: لازم است برگزاری این دست مسابقات به ایام خاصی محدود نبوده و به طور پیوسته و مستمر مطالبه شود تا بهانه‌ای برای سلامت در اختیار قرار دهد.

این جشنواره که با هدف ترویج ورزش و نشاط در خانواده‌ها بود با استقبال گسترده خانواده‌ها همراه بود و در مجموع ۵۵تیم در آن شرکت داشتند.

گفتنی است؛ برندگان مسابقه به مرحله استانی و پس از آن به کشوری راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان