۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اقدامات کور تروریستی به اراده ملت ایران خللی وارد نمی‌کند
کد خبر: ۳۳۴۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

اقدامات کور تروریستی به اراده ملت ایران خللی وارد نمی‌کند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: دشمنان نیز باید بدانند با اینگونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نخواهد شد.

اقدامات کور تروریستی به اراده ملت ایران خللی وارد نمی‌کند
مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و با شروع به کار "سیرک ورشو" با بازی گردانی صهیونیسم غاصب و دولت امریکا و با بازیگری ایادی مرتجع منطقه‌ای آنان، حمله تروریستی و عقده گشایانه به اتوبوس سپاه صورت گرفت.

وی ابراز کرد: سبزپوشان علوی در مسیر بازگشت از ماموریت بودند و مدافعان امنیتی بودند که بدون هیچ‌گونه سلاح و مهمات، به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گشتند که به صورت ناجوانمردانه به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان کرد: حادثه تلخ و جانسوز حمله انتحاری تکفیری‌های کور دل در سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان عزیز و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و امنیت ملت، قلب هر ایرانی وطن‌دوستی را به درد آورد.

ویی تاکید کرد: عوامل داخلی و خارجی این حادثه بدانند از این لحظه به بعد نه تنها خلل و ترسی در روند دفاع از مرزهای اسلامی مان به وجود نمی‌آید؛ بلکه با تلاش بی فقفه و شبانه‌روزی خواب و خوراک را از این لکه‌های متعفن شیطانی گرفته و تا روزی که آن‌ها را به زباله‌دان‌ تاریخ بشری نسپاریم دست از پای نخواهیم کشید.

مردم ایران از شهادت واهمه ندارند
وی یادآور شد: بی‌گمان گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب و حامیان آنان که مرتکب این جنایت ننگین شدند، باید بدانند که منتظر سیلی سختی باشند، چون به قول ولی امرمان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی دوران بزن در رو تمام شده است.

این مسئول بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون غیرتمندی و جانفشانی جوانان غیرتمند و بی‌ادعایی همچون این شهدای بزرگوار است و بسیاری از جوانان ایران اسلامی در 40سال گذشته از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهدای خون خود عزت، سربلندی و اقتدار را به میهن هدیه کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در 40سال گذشته از جنگ تحمیلی گرفته تا دفاع از حریم ولایت و امنیت کشور نشان دادند برای گذشتن جان خود برای دفاع از نظام و امنیت مردم واهمه‌ای ندارند و یکی از حکمت‌های شهادت شهدای مدافع وطن نیز آن است که مسئولان به هوش بیایند.

صادق‌پور گفت: دشمنان نیز باید بدانند با اینگونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نخواهد شد، بلکه اراده آنان بیش از پیش تقویت می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان