۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات صنایع دستی، گیاهان دارویی در قزوین برگزار می‌شود.

نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه‌ گل و گیاه از تاریخ 29بهمن لغایت 3اسفندماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار میشود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: بیش از یکصد تولید كننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و صنایع دستی از 31استان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپايي این نمایشگاه‌ها مي‌توان به برقراري ارتباط بين توليدكنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استانها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراري ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده اشاره کرد.

طاهرخانی ابراز کرد: نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات صنایع دستی، گیاهان دارویی در مدت برگزاري از ساعت 15 الی 21 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي استان قزوين واقع در بلوار امام خميني(ره)، جنب صدا و سيما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان