۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حماسه انقلاب اسلامی در جهان موج آزادیخواهی به‌راه انداخته است
کد خبر: ۳۳۳۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن:

حماسه انقلاب اسلامی در جهان موج آزادیخواهی به‌راه انداخته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: امروز حماسه انقلاب اسلامی ایران چنان موجی را در دنیا ایجاد کرده که مظلومین جهان آرمان‌های خود را در این جنبش مردمی متبلور می‌بینند.

حماسه انقلاب اسلامی در جهان موج آزادیخواهی به‌راه انداخته است
خیرالله رحمانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکریم امسال نیز مراسم‌ها و جشن‌های پیروزی انقلاب پرشورتر از سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار شد.

وی افزود: در بهمن سال ۵۷ مردم ایران پیروزی اراده جمعی بر سلطه و خودکامگی را به اثبات رسانده و نشان دادند با ایمان می‌شود بر هیمنه طاغوت غلبه پیدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند اسلامیت و جمهوریت به مثابه دو بال پرواز می‌توانند انقلابی را رقم بزنند که دست خدا از آستین مردم بیرون آمده و نویدبخش رهایی شود.

وی عنوان کرد: امروز حماسه انقلاب اسلامی ایران چنان موجی را در دنیا ایجاد کرده که مظلومین جهان آرمان‌های خود را در این جنبش مردمی متبلور می‌بینند.

رحمانی بیان کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یمن چهار دهه پایمردی ملت مومن و مخلص ایران و به پاسداشت نام و یاد امام راحل در خیابان‌ها حاضر شده و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر خواهند داد.

وی ابراز کرد: به فضل الهی ایرانیان غیرتمند امروز در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حماسه دیگری را خلق می‌کنند و به دنیا خواهند گفت ما مردم ایران تا رهایی همه ملت‌های مظلوم از ستم استثمارگران به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و آل سعود خائن به پای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های الهی امام راحل ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان