۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین استکبار جهانی بداند ملت ایران پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند
کد خبر: ۳۳۳۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای تبلیغات در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن:

استکبار جهانی بداند ملت ایران پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن آمدند تا به سران قدرت‌ها بگویند ما پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌ایم.

استکبار جهانی بداند ملت ایران پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند
حجت الاسلام علی قابل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران وارد چهلمین سالگرد پیروزی خود شد که این چهلمین سال برای انقلاب وجهه کمال داشته و نشان‌دهنده عمق و ریشه دواندن انقلاب است.

وی افزود: مردم ایران در طول این ۴۰ سال در کوره مبارزات آبدیده شدند، بنابراین ما چهل سالگی انقلاب را از آن باب که توانستیم انقلابمان را علی‌رغم خواست همه ایادی استکبار ۴۰ سال نگهداری کنیم باید جشن بگیریم و دستاوردهای عظیمی که حاصل شده برای مردم بازگو کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: حضور باشکوه مردم در همه صحنه‌ها نشان دهنده آگاهی، هوشیاری و بصیرت آنهاست و مقام معظم رهبری فرمودند که این حضور ۴۰ ساله در راهپیمایی شبیه یک معجزه است.

وی عنوان کرد: مردم ایران در طول این ۴۰ سال در همه تحریم‌ها، کمبودها، ترورها و وحشت‌هایی که ایجاد شده است، سینه سپر کردند؛ لذا وقتی ملتی این چنین صبور داشته باشیم باید به دنیا این تابلو را نشان دهیم و به آن افتخار کنیم.

قابل در پایان گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن آمدند تا به سران قدرت‌ها بگویند ما پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان