۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن‌شکن است/ چهل‌سالگی انقلاب یعنی پختگی و بالندگی یک نظام
کد خبر: ۳۳۳۹۲۰ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن‌شکن است/ چهل‌سالگی انقلاب یعنی پختگی و بالندگی یک نظام

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در راهپیمایی روز ۲۲بهمن حضور خیره‌کننده و دشمن‌شکن را با اراده و همت بزرگ مردم استان شاهد خواهیم بود.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن‌شکن است/ چهل‌سالگی انقلاب یعنی پختگی و بالندگی یک نظام
داود محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به چهل سالگی خود رسیده که ۴۰ سالگی، سال پختگی و بالندگی یک نظام است.

وی افزود: از آنجا که معاندین نظام همواره تاکید می‌کردند که انقلاب، چهل سالگی خود را نخواهد دید، مردم ایران ملتی بصیر و بامعرفت هستند و حتما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: در اینگونه موارد مردم ایران یک گام هم از مسئولین جلوتر هستند و من اطمینان دارم با توجه به فضای بین المللی و تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمنان، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت و پررنگ‌تر از گذشته در این عرصه شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند که بین مردم و نظام و مردم و ولایت یک پیوستگی و علقه ویژه وجود دارد.

محمدی بیان کرد: مشکلاتی همچون مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال نمی‌تواند بر این حضور تاثیر بگذارد البته مسئولین هم باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند اما در هر صورت مردم فارغ از این مسائل در عرصه ۲۲ بهمن حتما حضور پررنگ و چشمگیری خواهند داشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز ۲۲بهمن ماه گفت: از مردم بصیر و بامعرفت کشور و به ویژه استان قزوین تشکر می‌کنم که در همه عرصه‌ها یار و یاور انقلاب، نظام و اسلام بودند و همواره در عرصه‌هایی که نیاز به حضور آنها بوده، پیشروتر و پیشگام‌تر از بقیه شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: به عنوان خادم مردم شریف و فهیم قزوین تقاضا دارم که در روز ۲۲ بهمن با توجه به شرایط ویژه‌ای که کشور در آن واقع شده حتما با حضور چشمگیر و پرشور و بابصیرت خود بر افتخارات گذشته استان بیفزایند و صفحه پرافتخار دیگری را در تاریخ استان به ثبت برسانند.

محمدی تصریح کرد: امیدوارم روز ۲۲ بهمن یک حضور خیره‌کننده و دشمن‌شکن را با اراده و همت بزرگ مردم استان داشته باشیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان