۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را کمرنگ جلوه دهد
کد خبر: ۳۳۳۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین:

دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را کمرنگ جلوه دهد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دشمن هرسال تلاش می‌کند تا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را کمرنگ جلوه دهد اما امروز دشمن از اتحاد ملت ایران سرخورده و ناامید شده است.

دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را کمرنگ جلوه دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام قدرتی امروز(یکشنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر شال، اظهار کرد: جامعه ای که ولایت و محبت اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را در دل داشته باشد در مسیر درست سعادت و رستگاری قرار دارد.

وی افزود: جریان حضرت زهرا(س) یک مراسم عزاداری در روز شهادت ایشان نیست، بلکه در این ایام سوگواری خصوصیات، فضائل اخلاقی و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام باید به عنوان الگوی تمام بانوان مسلمان معرفی شود و باید در راستای ترویج و توسعه ویژگی‌ها آن حضرت در جامعه تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) خود را وقف و فدای رهبر و امام زمان خویش یعنی حضرت امیرمؤمنان (ع) کردند و این عمل باید مورد توجه ما باشد و در جامعه امروز برای اینکه از گزند دشمنان دور باشیم باید همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین درس‌های آن حضرت حضور فعال در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی با حفظ عفت، حجاب و ارزش‌های وجودی زن است که این ویژگی‌ها در انقلاب ما تبلور یافت و الگویی برای بانوان ما شد.

وی در ادامه تاکید کرد: حضرت زهرا(س) با اخلاق، رفتار و کارنامه خویش مکتبی را برای زنان دنیا پایه گذاری کرد که سرچشمه کرامت انسانی است و بانوان با توجه به الگوهای برتر آن حضرت می‌توانند به گسترش باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی بپردازند و با حس خودسازی، روحیه انفاق، ایثار، استقامت، صبر و پایداری بکوشند تا در دنیای امروز به جایگاه حقیقی و والای زن دست یابند.

قدرتی ابراز کرد: اگر ملت ما در سال 57 انقلاب کردند برای تحقق عدالت در جامعه بود و این همان موضوعی است که ائمه اطهار(ع) برای تحقق آن با دشمنان زمان خود به مبارزه برخاستند از این رو انقلاب ما برگرفته از فرهنگ فاطمی است.

وی ادامه داد: این انقلاب ثمره ایمان و وحدت ملت در مقابل ظلم، بیداد، ستم و ناعدالتی رژیم سابق است.

این مقام قضایی استان عنوان کرد: انقلاب ما در سطح دنیا با نام خدا، در راه خدا و برای اجرای احکام الهی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پیوستن مردم به ولایت شکل گرفت.

رئیس شورای مسئولان قضایی استان گفت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال با این هجمه ای که دشمن در این ایام وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: این حضور پرشور مشت محکمی خواهد بود بر دهان بدخواهان این نظام اسلامی و ما ثابت خواهیم کرد که پای آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا ایستاده ایم و از عهدی که بسته ایم عقب نخواهیم نشست.

رئیس کل دادگستری قزوین یادآور شد: هم مردم و هم مسئولان باید پای انقلابی که برای تحقق آن هزاران شهید داده ایم، بایستیم و با همه کمبودها از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم، زیرا دشمن برای شکست این نظام راه تفرقه و جدایی ملت با ولایت را در پیش گرفته است.

وی اذعان کرد: در این چهل سال ملت فهیم و آگاه ما ثابت کرده اند که فریب توطئه‌ها و باورهای غلط دشمن را نخواهند خورد.

قدرتی با بیان اینکه امروز دشمن از اتحاد ما سرخورده و ناامید شده است، تصریح کرد: این ملت برای رسیدن به قله‌های افتخار، عزت، اقتدار و استقلال با امام راحل(ره) و ولایت عهد و پیمان بسته اند و از مسیری که بنیانگذار کبیر انقلاب ترسیم کرده است، فاصله نخواهند گرفت و همان گونه که با وحدت توطئه‌های مختلف دشمن را در این چهل سال خنثی کرده اند، در جنگ اقتصادی دشمن نیز پیروز خواهند شد و از این گردنه تاریخ نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: دشمن هرسال تلاش می‌کند تا حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن را کمرنگ جلوه دهد.

وی در پایان بیان کرد: به کوری چشم آنان ما نه تنها همانند سال قبل بلکه پرشور از تر از گذشته حضور خواهیم یافت تا حضور ما خاری در چشم آنها باشد و به همه دنیا نشان دهیم که ما مردمی نیستیم که در مقابل دشمن به زانو در بیاییم بلکه تا به زانو در آوردن دشمن از تلاش دست نخواهیم کشید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان