۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سپاه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق محروم پیشگام است
کد خبر: ۳۳۳۸۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۳:۳۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

سپاه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق محروم پیشگام است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: سپاه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم پیشگام است و در این زمینه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

سپاه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق محروم پیشگام است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ مهدی صادق‌پور امروز(چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و میز خدمت در دهستان رجایی دشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: ملت ایران پیروز واقعی این چهل سال در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است، هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود.

وی ابراز کرد: اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

این مسئول یادآور شد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیرسؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

وی با اشاره فعالیت سپاه در بخش پیشرفت و آبادانی گفت: امروز سپاه در عرصه‌های سازندگی خدمات‌رسانی پیشگام است و مهم‌ترین اولویت ما خدمت بی‌منت به مردم و رفع دغدغه‌های‌معیشتی و اقتصادی مردم است.

صادقی پور تاکید کرد: همکاری مناسبی بین سپاه استان و مسئولان استان در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی وجود دارد و بی‌شک با همکاری مسئولان استان پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا در نزدیک‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز کرد: سپاه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم پیشگام است و در این زمینه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمام توان و تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مردم برای محرومیت‌زدایی به کار می‌گیریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان