۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ثمره پیروزی انقلاب، رشد و پیشرفت در همه حوزه‌هاست
کد خبر: ۳۳۳۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم کرمان در مجلس:

ثمره پیروزی انقلاب، رشد و پیشرفت در همه حوزه‌هاست

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری جدای از دولت‌ها برای رشد کشور سرمایه گذاری کرده است و ثمره آن را امروز می‌تواند در رشد و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها شاهد بود.

ثمره پیروزی انقلاب، رشد و پیشرفت در همه حوزه‌هاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ دکتر محمدمهدی زاهدی در همایش نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که در سالن علامه رفیعی دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز با افتخار از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد می‌کنیم مرهون مجاهدت حضرت امام و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: بر ما فریضه است که قدردان خون شهیدان، امام امت و رهبر عزیز انقلاب اسلامی باشیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: باگذشت چهل سال از پیروزی انقلاب بیش از ۳۸انتخابات برگزار کرده ایم، این انتخابات‌ها به‌صورت دیکتاتوری و فرمایشی نبوده بلکه مردم ما با مبانی فکری آزادانه، تفکر خودشان را در عمل پیاده کرده اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در حوزه نظامی دستاوردهای عظیمی را کسب کرده‌ایم، در زمان جنگ به ما حتی سیم خاردار نمی‌دادند، اما امروز ما در جایگاه قوی‌ترین کشور منطقه از نظر خودکفایی دفاعی قرار گرفته ایم.

زاهدی عنوان کرد: در تولید و به‌کارگیری ماهواره از جمله کشور‌های قوی در دنیا هستیم و از صفرتا صد آن را خودمان می‌سازیم، امروز در شرایطی که اکثر کشور‌های خاورمیانه دچار چالش هستند ما امن‌ترین کشور را درمنطقه داریم.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: در گذشته فقط هفت دانشگاه در چند شهر بزرگ ایران دایر بود و امروز به برکت جمهوری اسلامی در تمام شهر‌های ما دانشگاه‌های ممتاز برای تحصیل وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یادآور شد: از نظر بهداشت طبق آمار سازمان بهداشت جهانی متوسط عمر در چهل سال قبل 55سال بود و هم اکنون طبق آمار‌های جهانی به 77سال رسیده است که شاهد افزایش 21سال امید به زندگی هستیم.

زاهدی گفت: نظام مقدس جمهوری جدای از دولت‌ها برای رشد کشور سرمایه گذاری کرده است و ثمره آن را امروز می‌تواند در رشد و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها شاهد بود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان