۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود
کد خبر: ۳۳۳۷۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

سردار عراقی در قزوین:

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود

سردار عراقی در قزوین گفت: نقش رزمندگان قزوینی واقعا برجسته و اثرگذار بود و همه فرماندهان رضایت داشتند و از همان زمان تاکنون، رزمندگان استان در دفاع از مرزهای کشور نقش آفرینی کردند.

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور  برجسته و اثرگذار بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در همایش نقش ملی رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در مسجد امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: نقش نیروهای مسلح و رزمندگان قزوین در 8سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب که کردستان به دست ضدانقلاب اشتغال شد نیروهای داوطلب مردمی، پاسداران، جهادگران و بسیجیان و نیروهای ارتش قزوین در شمال غرب و غرب کشور حضور یافتند.

رئیس اداره امنیت انتظامی عملیات ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: هرجا که دلاورمردان و رزمندگان و نیروهای قزوینی حضور پیدا کردند مخلصانه، بدون ادعا و گمنام جنگیدند که باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود، به طوریکه شهدای بسیاری نظیر شهید حسن پورها و الله یاری‌ها و شالباف‌ها و سه هزار شهید استان نقش آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بین نیروهای مسلح در استان قزوین از همان ابتدا انسجام و وحدت حاکم بود و هم‌افزایی بین نیروهای سپاه و جهاد و ارتش مشهود بود و ما هیچ اختلافی بین آنها ندیدیم.

عراقی عنوان کرد: نقش رزمندگان قزوینی واقعا برجسته و اثرگذار بود و همه فرماندهان از این امر اظهار رضایت داشتند، خوشبختانه از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، رزمندگان استان در دفاع از مرزهای کشور نقش آفرینی کردند و در هر صحنه‌ای که نیاز بود، حضور یافتند.

وی بیان کرد: همچنین حضور نیروهای قزوین در جبهه مقاومت و سوریه انصافا پررنگ بود، به ویژه با تجربه پیشکسوتان در کنار شور و انرژی جوانان ایرانی در سوریه 8عملیات انجام دادیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: سرعت عمل رزمندگان قزوینی در سوریه به حدی بالا بود که در یک هفته شناسایی، طراحی و اجرای عملیات بود و رزمندگان قزوینی به اندازه 8سال دفاع مقدس توانستند تجربه کسب کنند.

وی در پایان گفت: با وجود همه مشکلاتی که در کشور داریم؛ هرجایی که حکومت و اسلام و ارزش‌ها نیاز داشته باشد، برای اجرای فرامین رهبری فرمانده کل قوا هستیم.

گفتنی است؛ این همایش با هدف تبیین نقش رزمندگان استان قزوین در تأمین امنیت و پایداری مناطق عملیاتی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان برگزار شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان