۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳ فروشگاه در قزوین به علت گرانفروشی تعطیل شد
کد خبر: ۳۳۳۷۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

۳ فروشگاه در قزوین به علت گرانفروشی تعطیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طی این بازرسی‌ها دو فروشگاه زنجیره ای و یک فروشگاه پروتئینی که اقدام به گران فروشی کرده بودند، در قزوین تعطیل شدند.

۳ فروشگاه در قزوین به علت گرانفروشی تعطیل شد
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: توسط اکیپ گشت‌های مشترک ستاد نظارت بر کالاهای اساسی و اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوط که با دستور دادستان کل کشور تشکیل شده، از فروشگاه‌های سطح شهر بازرسی صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی این بازرسی‌ها دو فروشگاه زنجیره ای و یک فروشگاه پروتئینی که اقدام به گران فروشی کرده بودند، در قزوین تعطیل شدند.

این مسئول ادامه داد: در این گشت‌های مشترک که با حضور نماینده دادستانی، اداره صنعت معدن و تجارت و صدا و سیما استان برگزار می‌شود، پس از بررسی بازرسان اداره صمت و بنا بر دستور العمل ستاد نظارت بر کالاهای اساسی در برخورد با تخلفات صنفی واحدهای مزبور بعلت دریافت سه بار اخطار و امتناع از رعایت قانون نظام صنفی، اعمال قانون شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: از واحدهای صنفی کالاهای هدف از جمله گوشت، مرغ، لبنیات، غلات، حبوبات نیز بازدید بعمل آمده و برای واحدهای صنفی متخلف پرونده تشکیل شد.

احمدی تاکید کرد: مردم استان به عنوان همیار ما در شناسایی متخلفین می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن 124 و یا سامانه ۱۳۵ اعلام کنند، تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان