۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۳۳۷۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

۱۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان در قزوین افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

۱۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد
علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های بهزیستی در ایام دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال 50 واحد مسکن 2 معلولی شهری هرکدام با اعتبار 30 میلیون تومان در شهرک مهرگان و 5 واحد مسکن 2 معلولی روستایی در بوئین زهرا هر کدام با اعتبار 18 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: افتتاح خانه میان‌راهی زنان، مجتمع مددکاری حامی، مرکز روزانه آسیب‌دیدگان ضایعه نخاعی، خانه‌های حمایتی سالمندان و گروه همیار زنان سرپرست خانوار در آبیک و افتتاح مرکز خیریه سالمندان صدیقه کبری ویژه بانوان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل بهزیستی استان قزوین در دهه فجر امسال است.

وی عنوان کرد: در ایام دهه فجر مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان آوج با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین مرکز جامع مراقبت از خانواده (سامانه تصمیم) در شهرستان آبیک و بوئین زهرا افتتاح می‌شود.

وارثی تصریح کرد: کلنگ زنی 5 خانه کوچک معلولین ذهنی و 5 خانه کوچک معلولین روان در شهر الوند از دیگر پروژه‌ها است.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با ایام دهه فجر 17 پروژه با اعتبار 12 میلیارد و 235 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای 49 نفر فراهم می‌شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ویژه مددجویان
وی افزود: به مناسبت ایام دهه فجر تور رسانه‌ای بازدید از مراکز بهزیستی با محوریت تبیین عملکرد بهزیستی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: آذین بندی سازمان و مراکز تحت پوشش، غبارروبی مزار شهداء، نواختن زنگ انقلاب و برافراشتن پرچم در مهاد کودک و مراکز تابعه، افتتاحیه جشنواره قرآنی عترت و بازدید از خانواده ایثارگران از جمله برنامه‌های بهزیستی برای ایام دهه فجر است.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده نمایشگاه صنایع دستی ویژه مهاد کودک به مدت سه روز در روزهای 16،17 و 18 بهمن برگزار می‌شود.

وارثی بیان کرد: برگزاری جشن کارمند یاری، ارائه خدمات رایگان در مرکز خدماتی تامین و توسعه، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ویژه مددجویان و بازدید از مراکز غیردولتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های بهزیستی برای این ایام می‌توان به اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، برپایی برنامه اردوی راهیان نور ویژه جامعه هدف سازمان، برگزاری مسابقات نقاشی مهاد کودک، بازدید از منازل مددجویان و بازدید از مراکز زیر 6 سال با حضور مسئولین اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: استقرار اورژانس اجتماعی و تیم غربالگری بینایی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌هاست.

وی در پایان گفت: در ایام دهه فجر از خیرین و کارآفرینان با سابقه 40 سال همکاری با سازمان بهزیستی تجلیل می‌شود؛ همچنین بازارچه‌ها و غرفه‌های فروش محصولات مددجویان در پارک‌ها و بوستان‌ها دایر خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان