۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۷۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت:نمایشگاه دستاوردهاوتوانمندیهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان بانمایشگاه شهرو روستا،سوغات و صنایع دستی از ۱۵ بهمن در قزوین برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای ایمان و بر محور رهبری آفریده است.

وی افزود: با عنایت به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین و ستاد دهه فجر استان از ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین تصریح کرد: فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه حضور دارند و بخشی از فعالیت‌های خود را ارائه خواهند کرد.

وی گفت: تعمیق باورها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای امام خمینی (ره)، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان