۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۲۴۷ پروژه زودبازده در مناطق محروم استان انجام می‌گیرد
کد خبر: ۳۳۳۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۲۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

۱۲۴۷ پروژه زودبازده در مناطق محروم استان انجام می‌گیرد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در استان قزوین ۱۲۴۷پروژه زودبازده و مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود که با همکاری استاندار و مسئولان مختلف و مدیران استانی این پروژه انجام می‌شود.

۱۲۴۷ پروژه زودبازده در مناطق محروم استان انجام می‌گیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی عصر امروز(شنبه) در آئین عملیات اجرایی ۴۰هزار پروژه زودبازده بسیج در سراسر کشور در سالن اجتماعات شهید حسن پور اظهار کرد: این پروژه‌های جهادی یک اقدام بسیار بزرگ و اثربخش است که با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در سراسر کشور عملیات اجرایی ۴۰هزار پروژه زودبازده توسط بسیج حداکثر تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تلاش براین است پروژه‌هایی ساخته شود که در راستای محرومیت‌زدایی و جزو نیازمندی‌های مردم باشد.

این مسئول بیان کرد: در یکی از پروژه‌ها قرار است به خانواده‌های متقاضی در روستاها امکانات تولید برق ارائه شود و زمینه ای ایجاد گردد تا وزارتخانه این تولیدات را خریداری کند و زمینه مهاجرت از روستاها کاهش یابد.

وی عنوان کرد: در استان قزوین ۱۲۴۷پروژه زودبازده و مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود که با همکاری استاندار و مسئولان مختلف و مدیران استانی این پروژه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: این پروژه‌ها با وحدت و همدلی مدیران نهادهای اجرایی و حمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه و سازماندهی خیرین اجرایی خواهد شد.

مدیران برای انجام پروژه‌های جهادی تسهیل‌گری می‌کنند
وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های این پروژه‌ها حضور خود مردم برای همراهی در اجرایی شدن این طرح‌هاست، همانطور که حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان این تجربه را داشت، از سوی دیگر در اجرای این پروژه‌ها دستگاه‌های مختلف وظیفه تسهیل‌گری را دارند.

شاهرخی بیان کرد: در سال ۹۷ شاهد بزرگترین اقدام بزرگ فرهنگی یعنی کنگره سه هزار شهید استان بودیم که به اذعان همه متولیان یک کار اثرگذار بود، یکی از ویژگی‌های مهم این کنگره وجود وحدت بود که همه برای انجام آن احساس تکلیف کردند و خداوند در کنگره برکت قرار داد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال سیاه‌نمایی از عملکرد مسئولان است، عنوان کرد: کمیته امداد، امور کتابخانه‌ها، شهرداری، بهزیستی، راه و شهرسازی، بسیج سازندگی، ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، مدیریت و برنامه ریزی، معاون عمرانی، بنیاد شهید جزو دستگاه‌هایی هستند که در اجرایی کردن این پروژه‌ها همکاری دارند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: همه مسئولان استان در تلاش هستند علی رغم همه تنگناهای اقتصادی به دنبال رفع محرومیت‌ها هستند و تا چندماه آینده مردم این پیشرفت‌ها را شاهد خواهند بود.

وی در پایان گفت: دغدغه‌مندی آقای زاهدی استاندار قزوین و زحمات وی در حمایت از اقدامات جهادی قابل توجه است که مطمئن هستیم حرکت در این مسیر عاقبت بخیری را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان