۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان عامل پیشرفت کشور است
کد خبر: ۳۳۳۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۶:۱۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان عامل پیشرفت کشور است

استاندار قزوین گفت: ما در طول تاریخ ثابت کردیم هرزمانی ملت ما اراده کرد و درکنار مردم، مسئولان وارد میدان شدند این هم افزایی و همدلی عامل توسعه کشور خواهد شد.

همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان عامل پیشرفت کشور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی عصر امروز(شنبه) در آئین آغاز عملیات اجرایی ۴۰هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور که ۱۰۰۰ طرح آن در قزوین است، در سالن شهید حسن پور سپاه استان قزوین اظهار کرد: این پروژه‌ها در سراسر کشور اجرایی می‌شود که سهم استان قزوین ۱۲۴۷پروژه است.

وی افزود: این پروژه‌ها با اقدام همه مدیران و سازمان‌های مختلف و استفاده از همه ظرفیت‌ها به بهره برداری می‌رسد و کلیه این پروژه‌ها طی شش ماه ابتدایی سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.  

استاندار قزوین اذعان کرد: پیامی که این اقدام جهادی در سطح ملی و بین المللی دارد این است که با هم افزایی و همدلی به دوستان انقلاب اعلام می‌کنیم برای پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم ید واحده هستیم.

وی ادامه داد: ما به دشمنان اعلام می‌کنیم، همچنان ایستاده ایم تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
 
این مسئول ابراز کرد: ملت ایران طی چهل سال گذشته با تقدیم جوانان خود، پایداری و ایستادگی خود را برای حفظ انقلاب نشان داده است، ما در طول تاریخ ثابت کردیم هرزمانی ملت ما اراده کرد و درکنار مردم، مسئولان وارد میدان شدند این هم افزایی و همدلی عامل توسعه کشور خواهد شد. 

وی بیان کرد: دفاع مقدس جزو نادرترین جنگ‌هایی است که در تاریخ ایران، به همت ملت به پیروزی رسید و نتیجه همدلی و هم افزایی همه اقشار جامعه بود.
  
زاهدی عنوان کرد: امسال کنگره سه هزار شهید استان قزوین با اراده همه مردم و مدیران و مسئولان برگزار شد، در اجرای این پروژه‌ها نیز این اراده وجود خواهد داشت تا مردم آثار و برکات این خدمت رسانی را ببینند.  

وی در پایان گفت: طی چهل سالگی گذشته دشمن به دنبال القای این تفکر بود که نظام دینی و اسلامی ناکارآمد است، اما این حضور جهادی دشمنان را ناامید خواهد کرد.

دشمن به دنبال سیاه نشان دادن دستاوردهای انقلاب است
داود محمدی در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز یک رویایی جدی و همیشگی بین نظام کفر و الحاد با نظام انقلاب اسلامی وجود دارد که چند نکته در این راستا هدفگذاری شده که مهمترین ان بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

وی افزود: ترویج ناامیدی و نشان دادن ناکارآمدی و ایحاد نارضایتی دربین مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه از اهداف دشمن است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز کرد: انجام ۴۰هزار پروژه در کل کشور با هدف مقابله با سیاه نمایی دشمن صورت می‌گیرد.

وی اذعان کرد: طرح‌های جهادی با اهدافی چون ایجاد اشتغال، تحرک اقتصادی، امیدآفرینی و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم می‌زند.

محمدی بیان کرد: وظیفه ای که سپاه در صیانت از دستاوردهای نظام دارد با این اقدامات در مسیر ایفای پاسداری از انقلاب تعریف می‌شود.
  
وی در پایان گفت: سرعت در اجرا و همکاری مردم، یکی از افتخارات این پروژه است که زمینه ساز رضایت عمومی در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان