۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین طرح‌های اعتلای بسیج با محوریت عدالت اجتماعی انجام می‌گیرد
کد خبر: ۳۳۳۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۶:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده کل سپاه پاسداران:

طرح‌های اعتلای بسیج با محوریت عدالت اجتماعی انجام می‌گیرد

فرمانده سپاه پاسداران کل کشورگفت: در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و سازندگی نیز این جوانان تاثیرگذار هستند که رزمندگان جنگ اقتصادی کشور را تشکیل می‌دهند.

طرح‌های اعتلای بسیج با محوریت عدالت اجتماعی انجام می‌گیرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار سرلشکر جعفری عصر امروز(شنبه) در مراسم افتتاح عملیات اجرایی ۴۰هزار پروژه زودبازده سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حسن پور سپاه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یاد همه شهدای دفاع مقدس و انقلاب را گرامی می‌داریم و به روح بلند امام بنیانگذار انقلاب درود و صلوات می‌فرستیم، طی ۴۰ سال کذشته ملت ایران و ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان شاهد پیروزی‌ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلاب اسلامی بوده اند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و فتوحات در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد و گسترده است و ایران اسلامی توانسته در حوزه‌های مختلف به خودکفایی برسد و به کاهش محرومیت و برقراری عدالت اجتماعی دست پیدا کند و بنا به گفته بانک جهانی رشد و توسعه ۴۰ گذشته بسیار پرشتاب بوده است.

این مقام مسئول برگزاری این جلسه را یکی از فتح الفتوحات انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: رمز پیروزی و بقای انقلاب طی چهل سال گذشته همین جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی است که یکی دیگر از فتوحات انقلاب اسلامی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند.

وی ابراز کرد: در انقلاب اسلامی همه اقشار در سنین مختلف نقش گسترده ای داشتند، اما نقش جوانان بسیار تعیین کننده بود آنها سدشکن و دغدغه مند بودند، در دوران دفاع مقدس حضور گردان‌های خط شکن جوانان، پس از جنگ در عرصه نبرد فرهنگی نقش آفرینی نیروهای جوان انقلابی قابل توجه بود.

فرمانده سپاه پاسداران کل کشور عنوان کرد: در مشکلات امنیتی که در سال‌های ۷۸ و فتنه ۸۸ ایجاد شد نقش اصلی برعهده نیروهای جوان بود، در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و سازندگی نیز این جوانان تاثیرگذار هستند که رزمندگان جنگ اقتصادی کشور را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز دشمن علاوه بر تهدیدات نظامی و امنیتی و فرهنگی، جنگ اقتصادی را برما تحمیل کرده است که نزدیک ۲۰ سال است که رهبری بر حضور جوانان در عرصه جهادی تاکید دارند و امروز همین جوانان کارنامه بسیار درخشانی در مناطق محروم برجای گذاشتند.

جعفری عنوان کرد: تربیت نیروی جوان انقلابی یکی از فتح الفتوحات انقلاب است که رمز بقای انقلاب بوده و در آینده نیز همین موضوع رمز ماندگاری است.

جمهوری اسلامی، انقلابی نادر و منحضربه فرد در جهان است

وی ابراز کرد: ما باید بدانیم که سازندگی و محرومیت زدایی باید همراه اثبات حقانیت نظام و بیان دغدغه‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق آمار بانک جهانی پیش از انقلاب مردم میزان زیرخط فقر ۴۶ درصد بود و در سال ۹۴، به ۱۰ درصد رسید، این کاهش ۳۶درصدی میزان فقر از افتخارات انقلاب اسلامی است که این موضوع با توجه به برنامه‌های توسعه و پیشرفت ایجاد شده و البته باید همین ۱۰درصد هم کاهش یابد که بخش زیادی از آن توجه مردم و همت دستگاه‌ها در حوزه محرومیت زدایی است.

وی گفت: چرا انقلاب اسلامی با این میزان دشمنی دچار هیچ خدشه ای نشده و عمیق تر در حال پیشرفت است و درحال نفوذ در دل‌های آزادیخواهان جهان است؟ یکی از دلایل این استواری این است که انقلاب ما بر اصول قرآنی و چارچوب مبانی دینی استوار است.

فرمانده سپاه پاسداران اذعان کرد: جمهوری اسلامی، انقلابی نادر و منحضربه فرد در جهان است، زیرا در راس آن ولی فقیه بر اساس مبانی اسلام قرار دارد و مردم با اعتقادی راسخ و بصیرتی راسخ در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کنند.

وی افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ بر نابودی نظام جمهوری اسلامی دل بسته بودند، اما با بصیرت و همراهی مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب توطئه‌ها به نتیجه نرسید و حرکت‌های پیشتازانه ایران اسلامی درحال افزایش است و امروز ندای حق به قلب اروپا هم رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: آرزومندم روزی در جمهوری اسلامی برسد که عدالت اجتماعی در همه نقاط کشور محقق شده باشد زیرا از بزرگترین آرمان‌های انقلاب تحقق عدالت اجتماعی بود و طرح‌های اعتلای بسیج در مسیر تحقق همین موضوع اجرایی می‌شود تا جامعه ما طعم شیرین خدمت جهادی و مردمی را بچشد.
انتهای پیام /2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان