۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نسل‌های امروز انقلاب، شعارهای سال ۵۷ را دنبال می‌کنند
کد خبر: ۳۳۳۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نسل‌های امروز انقلاب، شعارهای سال ۵۷ را دنبال می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در آئین نواختن زنگ انقلاب گفت: باید به پاس این همه موفقیت‌های بزرگ به خودمان تبریک بگوییم چرا که نسل چندم انقلاب ما هم همان شعار انقلاب ۵۷ را زمزمه می‌کند.

نسل‌های امروز انقلاب، شعارهای سال ۵۷ را دنبال می‌کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(شنبه) در آئین نواختن زنگ انقلاب که در سالن الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید تبریک بگوییم به خاطر داشتن فرزندانی که نسل چندم انقلاب هستند اما شور و احساس انقلابی در آنها موج می‌زند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اجرای سرودهای انقلابی و بیان کلمه زیبای انقلابی لبیک یا حسین (ع) که در سرود خود گنجانده بودید، پدران و نسل انقلابی سال 57 را مطمئن می‌کند که شما ادامه دهنده راه آنها هستید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، شرایط به گونه‌ای بود که آمریکایی‌ها قصدشان بر این بود که مردم ما را کوچک نشان دهند و بزرگی ما برای آنها تلخ و ناگوار بود. امام خمینی (ره) در مقابلِ رفتارِ بی ادبانه و مستکبرانه آمریکایی‌ها تلاش می‌کرد ملت را با عظمت نشان دهد و آنها را کوچک بشمارد.

امام جمعه قزوین افزود: اینکه امام می‌فرمودند ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم بخاطر این بود که خوی متکبرانه آنها شکسته شود. اینکه فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم برای این بود که به آمریکایی‌ها نشان دهند ما روی شما حسابی باز نمی‌کنیم و ارزشی برای شما قائل نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست، ما هم هستیم و امروز می‌بینیم نظام اسلامی به عظمتی رسیده است که در منطقه تصمیم‌گیرنده و در جهان اثرگذار است.

وی اضافه کرد: امروز ما تصمیم گرفتیم آمریکا و هم پیمانانش را از سوریه و عراق بیرون کنیم و ما تصمیم گرفتیم مردم یمن بر آمریکا و عربستان پیروز شوند و این اتفاق افتاد. ما تصمیم گرفتیم مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی هر روز محکم‌تر از گذشته به پیروزی نزدیک شود و این اتفاقات مهم محقق شده است.

عابدینی اذعان کرد: باید به پاس این همه موفقیت‌های بزرگ به خودمان تبریک بگوییم چرا که نسل چندم انقلاب ما هم همان شعار انقلاب 57 را زمزمه می‌کند؛ باید هم همین گونه باشد زیرا راه ما راه امام حسین (ع) است و ما لبیک گویان ندای حسینی (ع) و منتظران ظهور منجی عالم بشریت (عج) هستیم و لازم است با قدرت پای کار بمانیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان