۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد
کد خبر: ۳۳۳۷۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

با آغاز دهه مبارک فجر؛

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد

با آغاز دهه مبارک فجر گلبانگ انقلاب در قزوین با حضور مسئولان استانی طنین انداز شد.

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین طنین‌انداز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آئین گلبانگ زنگ انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز(‌شنبه) با حضور مسئولان استانی در سالن مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این مراسم اظهار کرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و عزت و کرامت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: امروز مفتخر هستیم که علی‌رغم توهم رئیس جمهور آمریکا و دشمنان ایران اسلامی، با عزت و اقتدار و کرامت مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاسی از پیامبر اسلام، انقلاب ایران را هدایت و رهبری کردند همچنانکه پیامبر اسلام بر مبنای اخلاق و ارزش‌های اسلامی آن حرکت بزرگ را شکل دادند، امروز هم به برکت وجود انقلاب و رهبری پیامبرگونه امام راحل و رهبری رهبر معظم انقلاب فضایی ایجاد کردیم که ارزش‌های انسانی و دینی جایگزین نظام طاغوتی شده است.

وی تصریح کرد: دستاورد بزرگ انقلاب این است که نظام مردم سالار دینی، جایگزین نظام طاغوت سالار شده است.

رحمانی عنوان کرد: دانش‌آموزان در طول تاریخ انقلاب همواره همیشه مایه فخر و مباهات ما بودند، نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در خلق حماسه انقلاب بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است و امروز نیز در کنار ۲۴۰هزار دانش‌آموز قزوینی و ۱۶ هزار فرهنگی جشن انقلاب را برگزار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جوانان و نوجوانان این مرزوبوم به ندای امام لبیک گفتند و حماسه انقلاب را خلق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: آموزش و پرورش استان قزوین ۴۰ عنوان برنامه برای مناطق ۱۴ گانه استان تدارک دیده که از جمله آن برگزاری نمایشگاه ۴۰ واقعه انقلاب است.

در ادامه با حضور مسئولین استان گلبانگ زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در استان قزوین به صدا درآمد.

در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، خیرالله رحمانی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین در مجلس و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان