۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیر مدرسه استعفا داد/ پرونده هنوز در جریان است
کد خبر: ۳۳۳۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت: ۷:۱۴ ↗ لینک کوتاه

پیگیری پرونده تنبیه‌بدنی دانش آموز قزوینی؛

مدیر مدرسه استعفا داد/ پرونده هنوز در جریان است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به پرونده تنبیه‌بدنی دانش‌آموز قزوینی گفت: پرونده هنوز در جریان است و نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد.

مدیر مدرسه استعفا داد/ پرونده هنوز در جریان است
سیدحسین بی‌نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درمورد روند رسیدگی به پرونده تنبیه دانش‌آموز قزوینی توسط مدیر یکی از مدارس پسرانه ناحیه دو قزوین اظهار کرد: بنا به اظهارات مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین با توجه به اتفاقات رخ داده، مدیر مدرسه درخواست استعفا و جابه‌جایی دادند که با استعفای وی موافقت شده است.

وی افزود: مدیر این مدرسه هم اکنون در کانون‌ فرهنگی تربیتی ناحیه دو آموزش و پرورش قزوین به عنوان مربی مشغول به کار شده و به جای وی نیز کارشناس مسئول آموزش ابتدایی ناحیه دو به عنوان مدیر مدرسه جایگزین شدند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: پرونده هم از هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین جهت رسیدگی و صدور رای به شورای عالی نظارت آموزش و پرورش استان قزوین ارجاع داده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هیئت بدوی در این پرونده به اجماع نرسیدند بنابراین برای تصمیم گیری و صدور رای، پرونده به شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین دلالت داده شد.

بی‌نیاز بیان کرد: برکناری یا استعفای مدیر مدرسه به معنای محرز شدن تنبیه بدنی دانش‌آموز نیست؛ چراکه مدیر مدرسه همچنان تنبیه بدنی دانش آموز را تکذیب می‌کند.

وی در پایان گفت: پرونده نیز هنوز بسته نشده و در جریان است ضمن اینکه نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را برای رسیدگی به پرونده و صدور رای مشخص کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان