۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیمارستان رحیمیان نباید تعطیل شود/ به‌دلیل تاخیر صورت گرفته از مردم پوزش می‌خواهیم
کد خبر: ۳۳۳۶۸۳ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار درمصاحبه با صبح قزوین:

بیمارستان رحیمیان نباید تعطیل شود/ به‌دلیل تاخیر صورت گرفته از مردم پوزش می‌خواهیم

معاون اقتصادی استاندار گفت: تحت هیچ عنوانی بیمارستان رحیمیان نباید تعطیل شود و حتما به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ بنابراین مردم از این بابت نگران نباشند.

بیمارستان رحیمیان نباید تعطیل شود/ به‌دلیل تاخیر صورت گرفته از مردم پوزش می‌خواهیم
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره مشکلات بیمارستان رحیمیان شهر الوند اظهار کرد: مجوز بیمارستان رحیمیان از همان ابتدا به صورت خیریه بود؛ البته شهرستان در قالب شهرصنعتی در بحث زمین حمایت‌ها و کمک‌های لازم را داشته است.

وی افزود: این بیمارستان به دلیل هزینه‌هایی که در بحث درمان داشته به دنبال آن است که از خدمات و حمایت‌های بیشتری بهره‌مند شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: باتوجه به اینکه در این شهرستان، بیمارستان دولتی نداریم قطعا باید از خدمات بیمارستان رحیمیان استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: این بیمارستان از آنجا که از ابتدا خیریه بوده لذا ارائه خدمات آن هم باید بدین شکل باشد، اما بحث هزینه‌ها و تامین متخصصین موردنیاز بیمارستان با مشکلاتی مواجه شده است که رایزنی‌‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفته و تفاهماتی هم به وجود آمده است.

حبیبی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین همراهی بیمارستان رحیمیان، شاهد فعالیت این بیمارستان باشیم تا بتواند به مردم خدمات درمانی لازم را ارائه دهد.

بیمارستان رحیمیان حتما به فعالیت خود ادامه می‌دهد
وی تاکید کرد: تحت هیچ عنوانی بیمارستان رحیمیان نباید تعطیل شود و حتما به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ بنابراین مردم از این بابت نگران نباشند.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه افزود: اگرچه ممکن است وقفه‌ای ایجاد شده باشد اما پیگیری‌ها ادامه دارد تا بتوانیم در قالب خرید خدمت از سوی دانشگاه علوم پزشکی خدمات لازم را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم برای تامین بخشی از پزشکان و متخصصان مورد نیاز بیمارستان انجام شده تا دانشگاه برای ادامه فعالیت و ارائه خدمات بیمارستان رحیمیان کمک کند.

حبیبی بیان کرد: برای ما حتی وقفه یک روزه هم قابل قبول نیست؛ زیرا بحث درمان مردم اصلا زمانبردار نیست و هرلحظه ممکن است اتفاقی بیفتد.

وی عنوان کرد: به دلیل تاخیر صورت گرفته در ارائه خدمات درمانی بیمارستان رحیمیان از مردم پوزش می‌خواهیم و تلاش داریم تا در سریعترین زمان ممکن تفاهم صورت بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار در پایان گفت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار و دستگاه‌های متولی برگزار شد، بر این امر تاکید شد که با انجام سریع اقدامات، منابع مالی تامین شود تا خرید خدمت از سوی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بیمارستان رحیمیان صورت بگیرد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان