۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بودجه شهرداری ۷۸۳میلیارد تومان اعلام شد/ پروژه‌های نیمه‌تمام درصدر اولویت‌ها
کد خبر: ۳۳۳۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

با تقدیم لایحه بودجه به شورا؛

بودجه شهرداری ۷۸۳میلیارد تومان اعلام شد/ پروژه‌های نیمه‌تمام درصدر اولویت‌ها

شهردار قزوین رقم لایحه تقدیمی بودجه سال آتی شهرداری را ۷۸۳میلیارد تومان اعلام کرد.

بودجه شهرداری ۷۸۳میلیارد تومان اعلام شد/ پروژه‌های نیمه‌تمام درصدر اولویت‌ها
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی صفری شب گذشته که به منظور تقدیم لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری قزوین، در جلسه علنی پارلمان محلی حضور پیدا کرده بود؛ اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری قزوین بر اساس پنج سند فرادستیِ توسعه کشور در افق ۱۴۰۴، برنامه پنج ساله دوم شهرداری، لایحه برنامه ششم توسعه کشور، بودجه کل کشور و بخشنامه ابلاغی وزارت کشور تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: برای بودجه سال ۹۸ یک حسابداری خزانه کلی تعریف شده که براساس بودجه تلفیقی، شهرداری را به سمت انضباط مالی پیش می‌برد.

شهردار قزوین اذعان کرد: در این روش تمامی درآمد‌های شهرداری در یک حساب جمع آوری شده و توسط "کمیته تخصیص" هزینه می‌شود و شورای شهر نیز می‌تواند هرلحظه درآمد و هزینه را رصد کند.

صفری در ادامه لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری را بودجه برنامه‌ای دانست و گفت: در بودجه سال آینده شهرداری قزوین براساس برنامه پنج ساله دوم پیش خواهد رفت و عملکرد شهرداری به صورت آنلاین و روزانه مشخص خواهد بود.

وی از توجه به نقاط کم‌برخوردار گفت و متذکر شد: در تدوین بودجه سال ۹۸ مانند سال ۹۷، به نقاط کم‌برخوردار و همچنین توسعه زیرساخت‌های شهری توجه ویژه شده است.

این مسئول همچنین اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های اصلی شهرداری در سال آینده خواند و یادآور عملکرد موفق شهرداری در اجرای این سیاست در سال گذشته شد.

شهردار قزوین به ارائه آمار و ارقام بودجه سال ۹۸ پرداخت و عنوان کرد: بودجه شهرداری در سال ۹۸، ۷۸۳میلیاردتومان است که نسبت به سال گذشته(۶۲۸میلیارد تومان) حدود ۲۴‌ونیم درصد رشد داشته است.

وی در پایان ابراز کرد: از بودجه شهرداری ۲۳۰میلیاردتومان(۲۹درصد) به هزینه‌های جاری و ۵۵۳میلیاردتومان(۷۱درصد) به هزینه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان