۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اجرای ۵۰۰برنامه به‌مناسبت دهه‌فجر/۴۰گروه جهادی درمناطق محروم حاضر می‌شوند
کد خبر: ۳۳۳۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۹ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین اعلام کرد:

اجرای ۵۰۰برنامه به‌مناسبت دهه‌فجر/۴۰گروه جهادی درمناطق محروم حاضر می‌شوند

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از ۵۰۰عنوان برنامه در رده‌های سپاه و بسیج در سطح استان پیش‌‌بینی شده است.

اجرای ۵۰۰برنامه به‌مناسبت دهه‌فجر/۴۰گروه جهادی درمناطق محروم حاضر می‌شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سرهنگ محمد امیری‌مقدم ظهر امروز(سه شنبه)  در جلسه کمیته نیروهای مسلح در سالن جلسات لشگر 16زرهی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از هر حربه و ابرازی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن از هرگونه ابزاری مانند جنگ، ترور، تحریم‌های اقتصادی و ابزارهای دیپلماسی استفاده کرد تا انقلاب اسلامی به 40سالگی نرسد و اکنون به کوری چشم دشمنان درحال برگزاری جشن 40سالگی درخت تنومند انقلاب اسلامی هستیم.

این مسئول افزود: در ایام دهه فجر و جشن 40سالگی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دستاوردهای 40ساله انقلاب را به نمایش همگان درآوریم، زیرا دشمن به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت انقلاب است، اصحاب رسانه وظیفه دارند با نمایش این دستاوردها مردم و بخصوص جوانان را با آنها آشنا کنند.

اجرای 40مسجد-40نمایش توسط گروه تئاتر مسجد

این مسئول عنوان کرد: 22کمیته در قالب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان برنامه‌های ویژه دهه فجر را هماهنگ می‌کند، یکی از کمیته‌ها سپاه و دیگری بسیج بوده و بیش از 500عنوان برنامه در رده‌های سپاه و بسیج در سطح استان پیش‌‌بینی شده است.

امیری مقدم با اشاره به عناوین مهم برنامه‌های ایام دهه فجر بیان کرد: عطرافشانی مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی، برگزاری همایش‌ها و جلسات متعدد در مساجد و بسیج در سطح استان از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی افزود: برگزاری همایش بازنشتگان سپاه در سالن شهدای گمنام دانشگاه امام خمینی(ره)، دعوت از سخنرانان، امیران و سرداران کشوری برای حضور در نشست‌های روشنگری، حضور در 40مدرسه برای تبیین دستاوردهای انقلاب، برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری مانند گروه سرود هزار و 357نفره در 12و22بهمن ماه و برنامه 40مسجد-40نمایش توسط گروه بچه‌های مسجد در سطح استان و همچنین افتتاحیه اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه‌ها در طول ایام دهه‌ی فجر است.

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به دیگر برنامه‌های این ایام ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب" 40سال با انقلاب" که چاپ و در سطح استان توزیع شده است، مسابقه ورزشی در رده‌های بسیج و همچنین مسابقه دوومیدانی نیروهای مسلح که به میزبانی سپاه برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های فضای مجازی ابراز کرد: به مناسبت 40سالگی انقلاب 40گردان سایبری اقداماتی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام خواهند داد.

برگزاری 40میز خدمت در 40مسجد استان
وی عنوان کرد: نمایشگاه‌های دستاوردهای نیروی مسلح از 15تا19بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و 140نمایشگاه از دستاوردهای انقلاب در سطح رده‌های بسیج در 40مسجد به 40 دستاورد انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.

امیری مقدم بیان کرد: در بخش خدمات اجتماعی برنامه‌های متعددی از جمله اعزام 40گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان، اعزام 40هزار گروه جهادی که برنامه کشوری یکساله بود و از 12بهمن ماه 1397آغاز و تا 12بهمن ماه 1398ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان اضافه کرد: 40تیم پزشکی در قالب طرح "شهید رهنمون" به 40منطقه آسیب دیده استان جهت معاینه و ویزیت رایگان اعزام خواهند شد و اهدای 40بسته حمایتی برای 40دانش‌آموز و 40میز خدمت در 40مسجد استان که از برنامه‌های بسیج کارمندی در بخش خدمات اجتماعی است.

این مسئول در پایان اعلام کرد: همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در منطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور برای اولین بار در استان قزوین 15بهمن ماه ساعت 9صبح در مسجد امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان