۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رژه موتورسواران همزمان با آغاز دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۶۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۹ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

معاون نیروی انسانی پلیس استان قزوین:

رژه موتورسواران همزمان با آغاز دهه فجر برگزار می‌شود

معاون نیروی انسانی پلیس استان قزوین گفت: مسئولیت برگزاری رژه موتورسوارن در اولین روز از دهه فجر برعهده نیروی انتظامی است و رژه موتورسواران از جلوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز می‌شود.

رژه موتورسواران همزمان با آغاز دهه فجر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ محمدحسن رضازاده ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن جلسات لشگر16زرهی اظهار کرد: پوشش امنیتی، نظامی و ترافیکی تمامی برنامه‌های دهه فجر مانند برنامه‌های نیروهای مسلح و سازمان‌های دولتی و مردم که در سطح شهر و استان برگزار می‌شود بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به برنامه‌ ویژه نیروی انتظامی برای ایام دهه فجر عنوان کرد: 18بهمن ماه جشن بزرگ انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور خانواده ها و پرسنل نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی با بیان بخش‌های این ویژه برنامه اذعان کرد: در این جشن بزرگ سخنرانی افرادی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در شهربانی و ژاندارمری حضور داشتند و درجهت پیروزی انقلاب اسلامی خدمت کرده‌اند، پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: در این ویژه برنامه کلیپی با محوریت دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی بخش خواهد شد و گروه اکسترسمفونیک ملی ایران نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

رضازاده اعلام کرد: مسئولیت برگزاری رژه موتورسوارن در اولین روز از دهه فجر برعهده نیروی انتظامی است و رژه موتورسواران 12بهمن ماه از جلوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در دروازه رشت آغاز شده و تا مزارشهدا ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اعلام کرد: از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نیروی انتظامی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح یگان‌های انتظامی، تجلیل از کارکنانی که دارای مقام در رشته‌های ورزشی مختلف هستند و همچنین افسران ارشد و فرهیختگان ناجا در مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی به مخاطبان حضور پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان