۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ساحل تفریحی کیش در تور کیش
کد خبر: ۳۳۳۶۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۹ ساعت: ۱۱:۱۴ ↗ لینک کوتاه

گردشگری؛

ساحل تفریحی کیش در تور کیش

بزرگترین پارک تفریحی جزیره، پارک تفریحی میرمهناست که در بلوار دریا قرار گرفته، یعنی یکی از بلوارهای اصلی کیش که بیشتر رستوران‌ها، مراکز خرید و هتلهای کیش هم در آن واقع شده و بلوار نسبتا شلوغی است.

ساحل تفریحی کیش در تور کیش
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛

ساحل تفریحی کیش در تور کیش

کیش سرزمین غروب‌های دل انگیز و ساحل‌های مرجانی است و کیش بروها می‌گویند محال است آدم کیش برود و حوصله‌اش سر برود. در کیش می‌توانی کلی پاساژگردی کنی و وقتی خسته شدی خودت را به ساحل کیش و دریای شفافش بسپاری. می‌توانی به دیدن دلفین‌ها و لاک‌پشت‌هایش بروی و از دیدن آنها که فارغ شدی در ساحل بی‌انتهایش دوچرخه سواری کنی یا با کشتی بروی وسط آب و نفهمی که زمان چه طور می‌گذرد.

کیش و تور کیش جزیره جاذبه‌ها هم هست و هرجایش را که نگاه کنید چیزهای زیادی برای عرضه به مهمانانش دارد و اگر کیش بروی و بدون دیدن هرکدام از آنها ترکش کنی خیالت را راحت کنیم سفرت را بیهوده گذراندی. یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش پارکهای ساحلی‌اش است که هم می‌شود در آنها ماهیگیری کرد، هم به ورزش‌های آبی پرداخت و هم آلبوم‌های عکس را از زیبایی‌های دلفریبش پر کرد. با اسنپ تریپ همراه باشید.
 
پلاژ تفریحی آقایان در جزیره کیش

هر چند در بسیاری از نقاط سواحل زیبای كیش، شنا كردن آقایان قابل مشاهده است اما توصیه به گزارش سفر باتو ، می‌شود برای بهره از امكانات و آسایش بیشتر از پلاژ مخصوص به نام پلاژ آقایان در کیش استفاده کنند.
این پلاژ در ساحل شرقی جزیره كیش قرار گرفته است که ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد.
ساحل پلاژ آقایان در کیش کاملا شنی و عاری از هر گونه سنگ است.

این مجموعه امكانات ویژه‌ای همچون اتاق ماساژ، دوش‌های آب شیرین، تجهیزات كمك‌های اولیه و بوفه را در اختیار گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده‌اند را فراهم می‌کند.
همچنین در پلاژ آقایان جزیره کیش سه زمین استاندارد بین‌المللی والیبال ساحلی، زمین هندبال ساحلی و یک زمین فوتبال ساحلی وجود دارد.
علاقه‌مندان و گردشگران تور کیش می‌توانند برای سرگرمی و تفریحات خود از این زمین‌های استاندارد کرایه کنند و اوقات خوشی در کنار همراهانشان سپری کنند.
وجود ناجیان غریق نجات در پلاژ آقایان کیش ایمنی و رضایت خاطر استفاده‌كنندگان این پلاژ را چندین برابر می‌کند. نورپردازی مناسب در پلاژ آقایان در کیش باعث شده تا شنا كردن در شب نیز امكان‌پذیر و ایمن باشد.
در مجموع همه‌ی امکانات پلاژ آقایان در کیش فضای به یادماندنی را برای بازدیدکنندگان جزیره کیش فراهم کرده است. پلاژ آقایان در جزیره کیش با پلاژ بانوان در کیش فاصله کوتاهی دارد، به طوری که بیشتر خانواده‌ها می‌توانند به هنگام خروج از پلاژ با هماهنگی‌های لازم به همراه خانواده و دوستان خود به هتل محل اقامتشان برگردند.
برای بازدید از دیدنی های جزیره کیش همچون پارک دلفین‌ها ، روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور و غیره در تور کیش علاءالدین تراول ثبت نام نمایند تا خاطرات خوشی را در این جزیره برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

پلاژ مخصوص بانوان:
شنا در آبهاي زلال كيش بسيار فرح بخش , به یاد ماندنی است پلاژ بانوان در جزیره کیش طراحی و اجرا شده است.
این پروژه در فضایی با زیربنای کل 14000 متر مربع تعبیه شده است.
پروژه کلوب بانوان کیش در شهر کیش در کنار اسکله ای نیم دایره شکل در داخل دریا و در ساحل جانمائی شده است .
این ساختمان با ایده ی اصلی که بر اساس محدودیت دید به داخل محدوده ی پلاژ از اطراف برای بانوان طراحی شده است و در اصل سایه بانی است که بصورت سطحی شیب دار بر پلانی نیم دایره که تمام کننده ی اسکله موجود است بر سازه ای فلزی دارای سطح پوشش 5/42 متر و ارتفاع 18 متر که هر 22/5 متر تکرار میشود و با سازه ی سبک فلزی پوسته را ایجاد کرده و کاربری های خدماتی و رفاهی شامل استخر و سالنهای ورزشی ، سالنهای مد و آرایشگاه در زیر این پوسته با سازه ای جانمائی شده است و ساحلی را در حدود 20 هزار متر مربع در محدوده ی پوششی سقف ایجاد کرده است که استفاده از این فضا را برای بانوان به صورت آزاد امکان پذیر کرده است .
این محوطه بدلیل اینکه فقط تایم خاصی در شبانه روز قابل استفاده است و فقط بانوان از آن استفاده می کنند،دارای ساحلی بسیار بکر است شنا در این منطقه واقعا تجربه متفاوتی برای بانوان خواهد بود شما می توانید در فاصله یک تا دو متری خشکی در بین ماهیان زیبا با رنگهای شگفت انگیز شنا کنید،دمای مطبوع آب که حتی در فصلهای سرد هم گرم و مطبوع است شنا را در این منطقه لذت بخش کرده است.
آبهای گرم خلیج فارس شفاف است و تا چند متر داخل آب کف دریا قابل مشاهده است، آفتاب کیش در تور لحظه آخری کیش همواره داغ است حتی در فصل زمستان سعی کنید همیشه از روغن بدن و کرمهای ضد آفتاب در کنار ساحل استفاده کنید.
امکانات تفریحی پلاژ و کلوب بانوان شامل:
پارکینگ، رختکن، دوش، زمین والیبال ساحلی، سالن بدن‌سازی
به تمام بانوان مسافر کیش توصیه میکنیم که شنا در سواحل زیبای کیش را در این مجموعه از دست ندهند.

پارک ساحلی میرمهنا

بزرگترین پارک تفریحی جزیره، پارک تفریحی میرمهناست که در بلوار دریا قرار گرفته، یعنی یکی از بلوارهای اصلی کیش که بیشتر رستوران‌ها، مراکز خرید و هتلهای کیش هم در آن واقع شده و بلوار نسبتا شلوغی است. پارک ساحلی میرمهنا نزدیک محله عرب‌ها و بومیان جزیره است و بدین ترتیب زندگی ساده بومیان جزیره را هم می‌شود به دور از آن همه هیاهو و زرق و برق جزیره دید. این پارک را که از مسجد خاتم‌النبیا تا میدان جاسک کشیده شده به غروب‌های دلنشینش می‌شناسند.

وجود اسکله ماهیگیری که در ساعت‌های خاصی از روز می‌شود در آن ماهی گرفت و تماشای لاک‌پشت‌هایی که در ساحل پارک میرمهنا آزادانه برای خود اینطرف و آنطرف می‌روند و پیاده روی در پارک و اسکله، زیبایی‌های پارک میرمهنا را دوچندان کرده است. به علاوه که می‌شود در بازار ماهی‌اش، ماهی‌های تازه صیدشده را که بالاوپایین می‌پرند دید، خرید خوبی هم کرد و همانجا و در زیر یکی از آلاچیق‌ها کباب کرد و بر بدن زد. پارک، اسکله تفریحی هم دارد که در طولش چهار ایستگاه برای سوار شدن قایق و چهار محل برای تماشای دریا درنظرگرفته شده که نورپردازی زیباییش را بیشتر کرده. بعضی شب‌ها، دراسکله یا رستوران‌های اطرافش موزیک زنده نیز برقرار است، هرچند این فقط مختص اینجا نیست و موزیک زنده را تقریبا در همه جزیره می‌شود پیدا کرد.

دیدنی‌ها و تفریح‌های اطراف پارک ساحلی میرمهنا کم نیستند. در نزدیکی میرمهنا، شهر زیرزمینی و شگفت‌انگیز کاریز قرار گرفته و بولینگ و مجموعه ورزشی مریم هم همان اطراف است. در اینجا هم مثل بقیه جزیره، خرید یکی از تفریحات ثابت است. بازار پارس خلیج، بازار صفین، بازار زیتون و بازار ونوس فاصله چندانی با پارک ساحلی ندارند و رستوران توتی فروتی و میرمهنا با منوهای متنوعشان هم در نزدیکی پارکند و بین مسافران کیش طرفدار زیاد دارند. همچنین تور ارزان کیش آفری قیمت مناسب را در سایت ببینید.


پارک ساحلی مرجان

آبی پایان ناپذیردریا، خورشید درخشان و سواحل مرجانی که تمامی ندارد، تصویرهای ماندگار جزیره کیش است و یکی از جاهایی که این تصویر پررنگ می‌شود و اوج می‌گیرد، پارک ساحلی مرجان است. سری به بازار مرجان می‌زنید، در آنجا خریدتان را می‌کنید و بعد راهی پارک مرجان می‌شوید، جایی که تماشای طلوع و غروب آفتاب از آن دیدنی‌تر است. تا دلتان بخواهد آلاچیق دارد و پیست دوچرخه‌سواری کیش هم از آن می‌گذرد و گذشته از اینها تفریح‌های آبی هم در آن برقرار است. از جت اسکی گرفته تا غواصی. ساحل صخره‌ای مرجان هم مثل سواحل دیگر جزیره پر از ماهی و آبزیان جزیره کیش است و جان می‌دهد برای تماشای صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی، فقط باید مواظب خزه‌ها و مرجان‌ها بود. اطراف پارک هم پر است از چایخانه، رستوران و بوفه که به گفته مسافران کیش، غذاهای رستوران حافظیه و فودلند از بقیه‌اش دلچسب‌تر است. هتل های کیش از جمله هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان