۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جشن تولد اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد +عکس
کد خبر: ۳۳۳۶۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

#اشرافی- گری؛

جشن تولد اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد +عکس

در شرایطی که مردم با مشکلات و تنگناهای اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصویری از جشن تولد معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی با واکنش‌های بسیاری از سوی افکار عمومی و کاربران مواجه شده است.

جشن تولد اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در شرایطی که مردم با مشکلات و تنگناهای اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصویری از جشن تولد اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در کاخ سعد آباد به همراه برخی از زنان و مردان - کارکنان نشریه‌ای که جهانگیری صاحب امتیاز آن است - منتشر می‌شود.

جشن تولدی که با واکنش منفی برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی موجه شده است. البته این جشن تولد در نوع خودش هم کم سابقه است؛ از یک سو یک مقام مسئول دولتی در شرایطی در کاخ سعدآباد جشن تولد می‌گیرد که جامعه ایرانی - به معنای طبقه متوسط - هر روز در حال ضعیف‌تر شدن است و ناکارآمدی دولت در بخش‌های مختلف اجرایی و نظارتی، چرخ زندگی، تولید، اقتصاد و ... را همزمان از حرکت انداخته است.

سوال اساسی اینجاست که در شرایط فعلی آیا آقای معاون اول در این حد زمان آزاد و ذهنی رها از دغدغه‌های عمومی دارند که به حضور در این جشن تولد می‌رسد؟ آیا مشکلات مردم که باید خواب را هم بر مسوولین حرام کند، این فرصت را به آقای معاون اول می‌دهد که در چنین برنامه‌ای حاضر باشند و اینطور احساسات عمومی را برانگیزند؟

جشن سالگرد تولد اسحاق جهانگیری صاحب امتیاز ماهنامه صنعت و توسعه، به همراه اعضای تحریریه آن در کاخ سعدآباد برگزار شد.

در همین رابطه، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس در توئیتر خود نوشت:

«آقای دکتر جهانگیری واقعاً آنقدر فرصت دارید که در کاخ سعدآباد جشن تولد می‌گیرید؟! ای کاش در این وانفسای مشکلات اقتصادی مردم ما مسئولین اگر مرهم نیستیم، نمک به زخم ملت نباشیم. امیدوارم تکذیب کنید.»





انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان