۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سیزدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ۲۹۰ناشر برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۳۶۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد استان قزوین:

سیزدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ۲۹۰ناشر برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت: نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا خواهد شد که با حضور ۲۹۰ناشر برکزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب با حضور ۲۹۰ناشر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ علی اکبر اسکندری‌نژاد ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هشتم بهمن‌ماه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی را در قزوین برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا خواهد شد که با حضور 290ناشر و 14ناشر استانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: روز جمعه و مصادف با دوازدهم بهمن‌ماه جشنواره فیلم فجر را در سینما مهتاب کلید خواهیم زد که تا 22بهمن ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه به علت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اکران نخواهیم داشت.

اسکندری نژاد گفت: برای اولین جشنواره مد و لباس کشور به صورت پایلوت در قزوین برگزار می‌شود که به مدت 5روز خواهد بود و پیش بینی شده در روز 28بهمن ماه اختتامیه آن برگزار شود.

وی بیان کرد: همچنین جشنواره عفاف و حجاب تحت عنوان "در زرین" را برای اولین‌بار در استان قزوین میزبان هستیم که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: برای اولین جشنواره همیاران فرهنگ و هنر روستا را در استان قزوین همزمان با کل کشور برگزار می‌شود و با محوریت تولیدات فرهنگی هنری روستاها است.

این مسئول ابراز کرد: آثار و فرهنگ و هنری روستائیان در دبیرخانه دریافت و داوری می‌شود و اختتامیه آن در یکی از شهرها و بخش‌های استان که دارای امکانات حداقلی باشد، انجام می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب استان قزوین در دو سالن نمایشگاه‌های بین المللی قزوین به مساحت1950 متر مربع برگزار می‌شود و تعداد کل غرفه‌ها در این نمایشگاه 201غرفه است.

اسکندری نژاد ادامه داد: 62هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود و 14ناشر و 24 غرفه استانی خواهیم داشت و کل تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه نیز 290ناشر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین اضافه کرد: 500میلیون تومان در قالب بن تخفیف برای نمایشگاه کتاب اختصاص یافته است که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌ها را با تخفیف 30درصدی تهیه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان