۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دفتر امور بانوان استانداری باهمه جناح‌ها ارتباط داشته باشد
کد خبر: ۳۳۳۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین:

دفتر امور بانوان استانداری باهمه جناح‌ها ارتباط داشته باشد

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: دفتر امور بانوان استانداری از جایگاهی بسیار ویژه برخوردار است و باید به عنوان نماینده تمام بانوان استان با بانوان در هر جناح و سلیقه‌ای فعالیت داشته باشد.

دفتر امور بانوان استانداری باهمه جناح‌ها ارتباط داشته باشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار جمعی از بانوان فعال فرهنگی استان قزوین با مدیرکل امور بانوان استانداری اظهار کرد: موضوع زنان و خانواده اولویتی ملی و بین المللی است، چراکه امروز دشمن به جای به کارگیری جنگ نظامی از پروژه فروپاشی از درون و از طریق خانواده‌ها را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن مواردی همچون پوشش و استحکام خانواده را نشانه گرفته و این آمار از 4به بالای 25درصد رسیده، با این حال همچنان در رنکینگ جهانی در ردیف کم طلاق‌ترین کشورهای جهان قرار داریم که به لحاظ فرهنگ دینی و خانواده محور ماست.

"آموزش‌های عمومی پیش از ازدواج" جدی گرفته شود
دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ابراز کرد: طرح‌هایی همچون تربیت جنسی کودکان که پایه بحث اخلاقی، استحکام خانواده، نظام خانواده‌سالاری است و نظام عفاف و حجاب بر آن بنا شده ازجمله برنامه‌های فعالان فرهنگی است.

وی عنوان کرد: طرح "آموزش‌های عمومی پیش از ازدواج" توسط کارگروه زن و خانواده بسیج استان از طرح‌های برگزیده‌ای است که در سال گذشته آقای استاندار از آن اعلام حمایت کرد، اما تاکنون اقدامی برای آن انجام نشده است.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: فعالان فرهنگی حاضر از دوستداران نظام و انقلاب بوده و همواره خود را بازوی کمکی دولت و استانداری می‌دانند، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ما می‌تواند به افزایش سطح رضایت مردم از نظام و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه منجر شود.

وی در پایان گفت: دفتر امور بانوان استانداری از جایگاهی بسیار ویژه برخوردار است و باید به عنوان نماینده تمام بانوان استان با بانوان در هر جناح و سلیقه‌ای فعالیت داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان